خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای حفظ امنیت و آرامش جامعه برتن کردن لباس نیروی انتظامی را یک افتخار دانست و ابراز امیدواری کرد تا مرگ خدمتگزاران، شهادت در راه حق باشد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۶۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری صبح امروز با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با امام راحل(ره) و رهبر انقلاب با تسلیت نسبت به حادثه منا و کشته شدن هزاران تن از زائران خانه خدا اظهار کرد: در این حادثه غمبار موضوع نگران‌کننده‌تر و آزار دهنده‌تر از این ماجرا عدم همکاری پلیس و حکام سعودی با زائران حادثه‌دیده بود و تصاویر به دست آمده نشان می‌داد که هزاران نفر جلوی چشمان مسئولان سعودی جان باختند و این در حالی بود که اگر به آنها رسیدگی می‌شد و جرعه آبی به آنها داده می‌شد قطعاً درصد بالایی از این زائران خانه خدا زنده می‌ماندند.

وی در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی، این هفته را یادآور اهداف پلیس در نظم و امنیت جامعه برشمرد و گفت: این هفته فرصتی است تا نیروی انتظامی بیش از پیش در ارتباط با مردم در جریان مطالبات مردمی قرار گیرد.

اشتری با تأکید بر اجتماعی بودن فعالیت و مأموریت‌‌های نیروی انتظامی افزود: خوشبختانه با توجه به رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی امروز ما در تمام مأموریت‌های خود از جمله مأموریت‌های مرزی و مقابله با اشرار، از همکاری و مشارکت مردمی استفاده می‌کنیم و مشارکت مردمی نقطه قوتی است که باید بیش از پیش بر آن تکیه داشت.

فرمانده نیروی انتظامی  با برشمردن بخشی از جانفشایی پرسنل خدوم نیروی انتظامی اعلام کرد: نیروی انتظامی تاکنون بیش از 13 هزار شهید و 20 هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده و در راه امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد و این جانفشانی سندی است که نشان می‌دهد که نیروی انتظامی تا پای جان برای استقرار نظم و امنیت در جامعه ایستاده است.

اشتری نیروی انتظامی را سازمانی حرفه‌ای، مکتبی، تخصصی و دانش‌بنیان توصیف کرد و گفت: ما امروز در جوار مرقد مطهر امام راحل جمع شده‌ایم و پیمان می‌بندیم که برای اجرای مأموریت‌های خود و حفظ امنیت و آرامش مردم تا پای جان بایستیم و همواره پیرو راه امام، شهدا و رهبری انقلاب باشیم.

وی در پایان با تأکید بر "پوشیدن لباس نیروی انتظامی برای ما یک افتخار بزرگ است" خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم و تلاش برای برقراری امنیت جامعه توفیقی است که امیدواریم تا پای جان در این راه مقدس بمانیم و مرگ ما شهادت در راه حق قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز با تصریح بر لزوم توجه به حادثه غمبار منا ابراز امیدواری کرد که پیگیری‌های انجام شده باعث تحول در مدیریت حرمین شریفین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها