تصویب دو رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی بیله سوار

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیله سوار مغان از ایجاد دو رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد علمی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۵۸۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، دکتر بهروز سرافراز، در جریان بازدید فرماندار بیله سوار از دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد بیله سوار با تصویب دو رشته کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتی تعداد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه را به سه رشته افزایش داد و از مهر ماه امسال پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند مشغول به تحصیل شوند.

وی با ارائه گزارشی از رشته های موجود در دانشگاه و اقدامات فرهنگی انجام شده بر لزوم همکاری هر چه بیشتر فرمانداری و ادارات این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب تر به دانشجویان و پیشبرد اهداف آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

آرام حلیم فرماندار بیله سوار هم در این بازدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان است و تصویب رشته های جدید برای پیشرفت دانشگاه و شهرستان مفید بوده و با پیگیری و تصویب رشته های جدید زمینه ورود دانشجویان بیشتری به این دانشگاه فراهم می شود.

وی گفت: دانشجویان قشر جوان جامعه هستند و باید بیش از پیش به نظرات آنها در حوزه های مختلف توجه کرد.

وی خواستار بومی سازی رشته های دانشگاهی برای جذب دانشجویان بومی و ایجاد اشتغال در این شهرستان مرزی شد و گفت: واحدهای دانشگاهی باید متناسب با نیازهای منطقه رشته هایی را تصویب کنند که علاوه بر جذب دانشجویان بومی زمینه اشتغال آنها نیز فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار