خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه گفت: امروز دشمنان اسلام سعی دارند برای رسیدن به مقاصد خود از هر دستاویزی استفاده کنند تا انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۰۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین در همایش تجلیل از راهوران محله و متولیان امر ترافیک که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با تسلیت درگذشت حجاج در فاجعه منا، اظهارداشت: داشتن پلیس اسلامی و مقتدر شاخصه اصلی حکومت اسلامی است به گونه ای که نیروهای انتظامی جان خود را برای حفظ جان مردم به خطر می اندازند.

امام جمعه بشرویه افزود: دشمنان اسلام سعی دارند برای رسیدن به مقاصد خود از هر دستاویزی استفاده کنند تا انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند که اقتدار نیروی انتظامی، هدایت های رهبری و بصیرت بالای مردم این اجازه را به آنان نمی دهد.

وی امنیت کشور را مرهون تلاش های پرسنل نیروی انظامی دانست و گفت: رشادت های جوانمردان دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور با صلابت و با اقتدار نیروی انتظامی در جای جای زندگی مردم موجب پایداری، آرامش و امنیت کشور شده است.

شمس الدین با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطر نشان کرد: هر انسانی موظف است تا از جان خود در برابر خطرات محافظت کند و رعایت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خود یکی از راه های مهم برای رسیدن به سلامت است .

امام جمعه بشرویه در ادامه با تاکید بر اجرای دستور العمل صورت جلسه اخیر در خصوص تصحیح تابلوهای سرعت در جاده بشرویه و طبس گفت: در گذشته ترافیک جاده ای زیادی در مسیرهای بشرویه وجود داشت ولی با مشکل در کیلومتر جاده ها و برخی مسایل دیگر ، جاده ها از رونق افتاد.

وی ادامه داد: با هماهنگی رییس پلیس راهور خراسان جنوبی و صورت جلسه برای تصحیح تابلوهای سرعت در جاده های بشرویه و طبس این اقدام در بشرویه انجام شده ولی هنوز جاده های طبس لحاظ نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها