رئیس اداره تعاون بهاباد:

دهستان "بنستان"، پایلوت طرح "100 تعاونی 100 روستا" شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهاباد گفت: دهستان "بنستان" بهاباد به عنوان پایلوت اجرای طرح "100 تعاونی 100 روستا " در کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۱۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علی‌اصغر نوری شادکام عصر دیروز در نشست هم اندیشی تعاونی دهستان بنستان، اظهار داشت: دهستان "بنستان" بهاباد به عنوان پایلوت یکی از دو روستای استان یزد در زمینه اجرای طرح "100 تعاونی 100 روستا" در کشور انتخاب شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهاباد گفت: این تعاونی می‌تواند در جلوگیری از مهاجرت و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه موثر باشد.

وی افزود:  تعاونی باید حد اقل 200 نفر سرپرست خانوار عضو داشته باشد و بر اساس یکی از شاخص‌های اعلام شده تشکیل و دارای طرح توجیهی مناسب هم باشد.

نوری‌شادکام تصریح کرد: به طرح‌های قابل اجرا بر اساس اعلام وزارت، 10 درصد کمک بلاعوض و 90 درصد به صورت تسهیلات کم‌بهره با عاملیت صندوق کارآفرینی امید تسهیلات پرداخت می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهاباد  ادامه داد: طرح ملی تشکیل "100 تعاونی در 100 روستا" برای توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در دست اجرا است و این امر به اشتغال تعداد زیادی از زنان کمک می‌کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار