عضو شورای عالی فضای مجازی در دومین روز از کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری، گفت: عادی سازی مذاکره با آمریکا سرمایه های کشور را برباد می دهد.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۲۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مهندس عزت الله ضرغامی با تقدیر و تشکر از برگزاری کنگره سرداران و 2436شهید استان چهارمحال و بختیاری و عرض ارادت به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان حاضر در مراسم، از متانت و صبوری آنان تجلیل کرد.

رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدا را قهرمانان اول دانست و افزود: جانبازان عزیز ما که درد و رنج جانبازی را می کشند و فراغ دوستان خود را تحمل می کنند در مرحله بعد هستند که عرض ارادت می کنم.

ضرغامی، از حق شناسی مردم چهارمحال و بختیاری به خاطر حضور گرم خود در کنگره شهدای استان تنیز تقدیر کرد و اظهار داشت:‌شما انتخاب شده اید و آفرین بر شما که هر جا لازم باشد جزء رزمندگان و مدافعان هستید. شما با تعابیر زیبا و دلنشین مقام معظم رهبری مدال افتخار را گرفته اید.

وی، با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم و بشارت به مؤمنین، گفت: عاقبت با پرواپیشگان و متقین است. پیروزی و عاقبت بخیری از آن شماست. هر انسان معمولی وقتی کلام حق را می شنود خاشع و خاضع می شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور، در ادامه به زیر سؤال بردن معارف دین و انکار حقایق دینی و ایجاد شبهه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: آنهایی که تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن دین اسلام بکار می برند، تمام پاسخ آنها در قرآن است که حقیقت کامل است.

ضرغامی، یارگیری فرعون از نزدیک ترین یاران حضرت موسی علیه السلام اشاره کرد و گفت: چون این افراد از جمله خواص بی بصیرت بودند(قارون) به سمت فرعون رفتند و برتری جویی و گردنکشی کردند.

وی، گرفتار شدن قارون به عذاب الهی را نتیجه اتهام زنی به پیامبر زمان دانست و گفت: آخرت از آن کسی است که برتری جویی نکند و راه خود را از راه خدا جدا نسازد.

رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی، تصریح کرد: خداوند فقط در یک مورد از نعمات خود به بندگان بر ما منت گذاشته است و آن هم نعمت ولایت و رهبری است.

ضرغامی، با اشاره به فرمایشات امام علی علیه السلام، پناه بردن به ولایت و رهبری الهی در فتنه ها که تشخیص حق از باطل دشوار است را یادآور شد و تأکید کرد: کسی که از فرمان رهبر الهی تبعیت نکند در گرداب فتنه ها نابود خواهد شد.

وی، با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با آمریکا نوشت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به طرح برخی مسائل از جانب افراد سهل‌اندیش و سهل‌انگار درخصوص مذاکره با آمریکا، گفتند: "این افراد می‌گویند چگونه است که حضرت علی علیه‌السلام و حضرت امام حسین علیه‌السلام با دشمنان خود مذاکره کردند؛ اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می‌شود؟ چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده‌اندیشی است؛ زیرا حضرت علی علیه‌السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه‌السلام با عمربن‌سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند؛ بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند. متأسفانه عده‌ای برای توجیه مذاکره‌ی جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند، که کاملاً اشتباه است.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور، خاطر نشان ساخت: امام علی علیه السلام به مدت 5سال مسئولانه جنگید و در قبل از آن هم بعنوان رهبر معنوی بود. مولا با سکوت مبارزه نکرد، گفتگو و کلام زیبای ایشان در نهج البلاغه، فرمایش مولا با مخالفین است.

وی، با اشاره به مقابله امام علی علیه السلام با ناکثین، مارقین و قاسطین، گفت: امر به معروف و نهی از منکر بزرگان دین، مذاکره نیست.

مهندس ضرغامی در ادامه به شبهه افکنی پیرامون بیانات مقام معظم رهبری که برخی عنوان می کنند فرمایشات آقا دوگانه است نیز، اظهار کرد: از آنجایی که دشمن با دستگاه های تبلیغاتی ، ایران هراسی به راه انداخته بود،آقا اجازه مذاکره آن هم فقط در بحث هسته ای را صادر فرمودند و اینکه می بینیم وزیر خارجه آمریکا اصرار دارد درباره مسایل سوریه و ... نیز صحبت شود، در راستای دلسرد کردن رزمندگان جبهه مقاومت و مقابله با گروه های تروریستی است که از سوی قدرت های بزرگ ازجمله آمریکا حمایت می شوند.

وی، به حساب های مالی، فضای مجازی و قدرت خرید و فروش نفت توسط گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: اینکه قدرت های بزرگ و آمریکا نمی توانند جلوی این گروه های تروریستی را بگیرند به شوخی شبیه است.

عضو شورای عالی فضای مجازی، تأکید کرد: از آنجایی که هنوز گروه 5+1 به وعده های خود عمل نکرده اند، چگونه می خواهند در مورد سوریه و یمن و ... مذاکره کنند. خود اینها مشکل هستند. خودشان داعش را درست کردند.

ضرغامی، دست دادن در یک راهرو را ظاهر قصه دانست و بر باد دادن سرمایه ها را نتیجه چنین اعمالی بدون درنظر گرفتن اهداف پشت پرده قدرت های استکباری عنوان کرد و سلب اعتماد مردم عراق، سوریه و یمن از ایران با جنگ تبلیغاتی را مقصود اصلی برشمرد.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور، تأکید کرد: هدف آنها تولید چند خبر است. تصاویر پیام دارند. مقامات مذاکره کننده باید حتی در نشستن نیز دقت کنند. اینها با این موارد می خواهند عوام فریبی کنند. ما در جنگ با شیطان بزرگ هستیم و عادی سازی این مسائل به ضرر ماست و سرمایه های کشور را برباد می دهد.

وی، در پایان به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و پشتیبانی از ولایت را عامل سلامت کشور و نظام دانست و با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری درباره حادثه منا و آغاز همکاری دولت عربستان سعودی در تحویل پیکر حجاج قربانی شده در منا بعد از این هشدا،‌گفت: این حلقوم وصل به جای دیگری است و به دنبال دنیا نیست. خدا این عزت و سربلندی را برای مام حفظ کرده و در مقابل شهدا سرافکنده نیستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، کنگره سرداران و 2436شهید استان چهارمحال و بختیاری از 15مهر همزمان با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز شده و تا 22 مهرماه ادامه دارد.

امروز همایش کنگره شهدا و جامعه ایثارگران (خانواده معظم شهدا، جانبازان،‌رزمندگان و آزادگان)‌ با حضور خیل کثیر عاشقان ایثار و شهادت برگزار شد و مهندس عزت الله ضرغامی در پایان، تمبر یادبود کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری را امضاء کرد.

ارسال نظرات