حجت الاسلام نریمانی گفت:

معنویت شاکله اصلی سپاه است

با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان گردهمایی مصون‌سازی کارکنان سپاه استان روز گذشته در سالن فاطمیه سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۳۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش   خبر نگار خبر گزاری بسیج :گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی ویژه کارکنان سپاه سلمان در زاهدانبا حضور  حجت الاسلام والمسلمین نریمانی استاد حوزه و دانشگاه اعزامی از قمبرگزار شد در این مراسم نریمانی  به اهمیت معنویت در بدنه سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه کردن به نیروهای تحت امر یکی از وظایف مهم فرماندهان است که نباید یک لحظه از نیرو‌ها غفلت کرد.

وی افزود: تربیت و پرورش نیرو‌ها باید اصولی و با برنامه باشد که این یکی از برنامه‌های اصلی بزرگان و روش انبیاء و معصومین است که نتیجه ان تربیت فرزندان و پیروان شایسته برای امت اسلامی همچون افرادی مانند مالک اشتر و ابوذر است.

نریمانی گفت: اخلاص و عمل نیک و نیت صادقانه جهت انجام امورات را از ارزش‌های مهم دین اسلام بیان کرد که امروزه در بدنه سپاه متجلی می‌باشد و هر کس نیت و مقصد غیر الهی داشته باشد ذلیل نابود است.

نریمانی استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروزه در تمامی زمینه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سپاه پیشرو و پیش قراول است. بر این اساس و دلیل، سپاه را پایه و بازوی نگهدارنده انقلاب نامیده‌اند.

وی معنویت و ولایی بودن سپاه را یکی از دلایل دشمنی دشمنان اسلام بویژه آمریکا با این نهاد مقدس برشمرد و تصریح کرد: باید تربیت روحیه انقلابی بیشتر از قبل در سپاه تقویت شود تا همچنان مایه امید دوستان و خوار چشم دشمنان باشد.

ارسال نظرات