فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ حضور عشایر با لباس بختیاری در کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری را مثال زدنی دانست و گفت: عشایر در همه صحنه های انقلاب حضور پررنگ دارند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۴۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: امروز خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و عشایر شهرستان کوهرنگ با گرامی داشت ایام و حضور سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری مدظله العالی به استان و شهرستان کوهرنگ و روستاهای سرآقاسید، لبد، بازفت و به تأسی از کاروان اعزامی این شهرستان در 8 سال دفاع مقدس در لبیک به فرمان ولی فقیه زمان اقدام به راه اندازی کاروانی به سوی کنگره شهدای استان نمودند.

وی هدف از این مهم را میثاق مجدد با مقام معظم رهبری مدظله العالی و آرمان های والای شهدا دانست و گفت: در 8 سال دفاع مقدس عشایر استان نقش بی بدیلی از خود نشان دادند و برای دفاع از اسلام ،ناموس و میهن خود به پا خواستند.

فرمانده سپاه کوهرنگ خاطرنشان کرد: این شهرستان نیز در راستای کنگره شهدای استان چهارمحال وبختیاری برنامه های متعددی را انجام داده است که می‌توان به پیاده روی عمومی، رزمایش بیت المقدس4 در بازفت، یادواره شهدای روستای میهه و تنگزی، پیاده روی خانوادگی در شهر چلگرد و پاکسازی محیط زیست پیرامون منطقه گردشگری آبشار تا تونل کوهرنگ که با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد اشاره کرد.

قابل ذکر است که بیش از 70 درصد مردم شهرستان کوهرنگ را عشایر تشکیل می‌دهند و این شهرستان 85 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شایان ذکر است: کاروان عشایر کوهرنگ برای حضور در کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری و تجدید عهد و پیمان با ولایت و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مسیر 3کیلومتری ترمینال آزادی تا مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد را با نظم خاص و مداحی ذاکران اهلبیت و شعارهای حماسی به صورت پیاده پیمودند.


ارسال نظرات