مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

230 شبکه صهیونیستی آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است

هم‌اکنون 230 شبکه صهیونیستی، 92 شبکه اقتصادی و چندین شبکه‌های کشورهای غربی در صدد ایجاد هجمه‌های فرهنگی علیه ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۷۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، در همایش رشد و تعالی خانواده در فرهنگ دینی در اردبیل اظهار داشت: بانوان باید در تربیت نسل سالم و فرهیخته تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که جامعه ما به نیروهای سالم و فرهیخته نیاز دارد که نقش بانوان در این زمینه بسیار حیاتی و خطیر است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: باید این مراسم به دور از آفت‌ها و آسیب‌های اجتماعی برگزار شود و در عین حال فلسفه ناب عاشورا و تاسوعای حسینی به طور جامع برای همگان بیان شود.

ستوده بیان کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با استفاده از شبکه و فضاهای مجازی در صدد تضعیف جامعه، بنیان خانواده‌ها و اعتقادات مردم هستند که نیاز است در این زمینه خانواده‌ها هوشیاری کامل را داشته باشند، چرا که شبکه‌های مجازی بزرگ‌ترین تفریح در عرصه کنونی برای نسل‌های امروزی محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: متأسفانه در ماه محرم برخی عادت‌ها و روش‌های نامرسوم عزاداری وجود دارد که باید در این راستا خانواده‌ها با ترویج فرهنگ عاشورا و تاسوعای حسینی در بین فرزندان خود از این عادت‌های نابجا جلوگیری و مراسم ماه محرم را به صورت باشکوه برگزار کنند.

وی با بیان اینکه 24 ذی‌الحجه روز مباهله، روز بزرگی برای ملت ایران است، افزود: در این روز نیاز است همگان با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی جامعه را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دهند که این امر نیازمند اهتمام ویژه خانواده‌ها و بانوان ایرانی است.

ستوده با اشاره به اینکه در ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باید با جان و دل و به دور از هرگونه آسیب‌های اجتماعی به سوگواری بپردازیم، گفت: عزاداری مردم اردبیل در ماه محرم به ویژه در عاشورا و تاسوعای حسینی زبانزد عام و خاص است که این امر یک سرمایه بسیار بزرگ برای مردم شهیدپرور و ولایتمدار این استان محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل مهم‌ترین وظیفه بانوان و خانواده‌ها در عرصه کنونی را ترویج و آموزش احکام شرعی، ترویج فرهنگ ناب قیام عاشورا و رعایت اصول بهداشت روانی و روحی دانست و افزود: باید با جدیت هرچه تمام‌تر این معیارها مورد توجه قرار گیرد تا شاهد جامعه‌ای سالم و پویا باشیم.

حجت‌الاسلام ستوده با بیان اینکه هم‌اکنون 230 شبکه صهیونیستی، 92 شبکه اقتصادی و چندین شبکه‌های کشورهای غربی در صدد ایجاد هجمه‌های فرهنگی علیه ایران هستند، افزود: باید در این راستا همگان با هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری، تمام نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی را به یأس و ناامیدی تبدیل کنند، چرا که این یک امر بسیار مهمی بوده و دشمنان و استکبار جهانی در این زمینه هجمه‌های زیادی را تدارک دیده‌اند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی، ایران هراسی و اسلام هراسی را در تمام نقاط دنیا مبنای کار خود قرار داده‌اند و با صرف هزینه‌های فراوان در صدد تضعیف مسلمانان و ایرانیان هستند که با تعامل همه جانبه مسلمانان و شیعیان این توطئه و نقشه‌های دشمن به یأس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون کشور عربستان هزینه‌های بسیار کلانی را برای ایجاد گروهک‌های تکویری و داعش صرف کرده‌ است و با ایجاد گروه تکفیری و داعش در صدد کشتن مسلمانان و شیعیان جهان هستند که باید کشورهای اسلامی در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه امروزه دشمنان و استکبار جهانی با تمام ترفندها و نقشه‌های شوم خود در صدد ایجاد تفرقه بین شیعیان هستند، افزود: دشمنان اسلامی با ایجاد اختلاف بین شیعیان و مسلمانان در صدد تضعیف جامعه اسلامی بوده که باید مسلمانان جهان هوشیاری و آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظرات