خبرهای داغ:
همزمان با رزمایش اقتدارفدائیان ولایت

لزوم هوشیاری بسیجیان در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین همزمان با رزمایش اقتدارفدائیان ولایت اظهار داشت: بسیجیان باید در برابرتهاجمات فرهنگی دشمنان هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۸۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، سردارمحمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین همزمان با رزمایش اقتدارفدائیان ولایت که باحضورمسئولین نظامی و انتظامی  استان نمایندگان  قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ، مسئول نمایندگی  ولی فقیه درسپاه استان و خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران  سپاه، ناجا، ارتش در میدان صبحگاه سپاه استان قزوین برگزار شد بیان نمود: یکی ازدلایل حضور ما  در صحنه مشکلات کشورهای اسلامی شیعه بودن آنها است مردم با عمل خودشان  از آرمانهای اسلامی دفاع می کنند و ملت شیعه ایران با عمل خود انقلاب اسلامی را به همه عالم نشان داد و شکرگزار خداوند می باشد.
وی با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انقلاب و صبر و بردباری مردم  یادآور شد: ما در برابر این مشکلات صبر و تحمل نشان دادیم و با نگه داشتن ارزشهای این انقلاب به صبر و بردباری ملت ایران ارزش قائل شویم و این انقلاب برای ملت سعادت و عاقبت بخیری به ارمغان می آوردکه ازاین نعمت پاسداری خواهیم کرد و هرزمانی احساس خطرکنیم با روحیه بالانشان خواهیم دادکه همواره پشتیبان ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهیم بود.
سردارشاهرخی افزود: عموم مردم انقلابی کشور اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را می‌شناسند و در این راه ایستادگی می‌کنند چراکه پیروزی را در این مسیر می‌بینند.
وی افزود: ملت ما درهرجایگاه و مکانی که هستند در زمان دفاع مقدس به صحنه آمدند و به آمریکا و انگلستان اعلام کردیم درطول 36سال گذشته راه شما را شناسایی کردیم و آشنایی داریم چرا که رهبری از ما خواسته که دشمن شناس باشیم.
شاهرخی گفت: درسایرشهرستانها و استان قزوین آمادگی خود را برای رزمایش اقتدارولایت اعلام می کنیم.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در ادامه افزود: بیش ازسه دهه آشنا بودن به اخلاق غربی ها، هوشیاری و آمادگی  ملت بسیج و نیروی های مسلح ما رانشان می دهد.
این مقام مسئول گفت: مردم کشور بهترین عزیزان خود را در دوران دفاع مقدس و انقلاب با هدف سرافرازی کشور تقدیم  کردند و مقاومت خود را در راه اسلام و انقلاب نشان دادند.

درپایان رزمی  کاران بسیجی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین به اجرای حرکات رزمی پرداختند.

 

 

1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار