خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توان مدیریت عربستان سعودی در بحث حج تمتع کافی نیست و بر اثر این ضعف مدیریت شاهد فاجعه منا و از بین رفتن جمع زیادی از مردم بی‌گناه بودیم.
کد خبر: ۸۵۷۸۶۹۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، صفارهرندی در حاشیه اختتامیه سطح 3 طرح رویش فرهنگ در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بحث تعطیلی حج تمتع در دستور کار قرار نگرفته است بلکه صحبت‌های امروز مربوط به جایگاه رژیمی است که تناسبی با این موضوع ندارد و مواردی با نگاه ارزشی و اعتقادی مردم مرتبط بوده که این مهم برای سران آل سعود فاقد درک و جایگاه است.

وی افزود: متولی چنین کاری، نقاط ضعفش آشکار می‌شود و فاجعه منا برای اولین بار نبود و سالهای گذشته هم شاهد چنین حوادثی بودیم که همه اینها نشان‌دهنده آن است که مدیریت عربستان در حج کافی نیست و مردم بیگناه قربانی عدم شایستگی آل سعود در این مدیریت شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آل‌ سعود غیرمنطقی صحبت می‌کند و به اشتباهاتش هم اعتراف نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر سران آل سعود منطق داشته باشند باید از عقول و مشورت کشورهای اسلامی که هموطنانشان شامل میلیون‌ها زائر در حج می‌شوند استفاده کند تا اینگونه شاهد قربانی شدن زائران خانه خدا در قربانگاه منا نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها