سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان:

دوازدهمین جشنواره‌‌ی مبتکران و ممتازین علمی استان

دوازدهمین جشنواره‌‌ی مبتکران و ممتازین علمی استان با همت و همکاری دانشگاه های استان، برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۰۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان سعی بر این دارد که دوازدهمین جشنواره‌‌ی مبتکران و ممتازین علمی استان را همانند دوره های گذشته، با همت و همکاری دانشگاه های استان، برگزار کند.

اهداف این جشنواره، ایجاد انگیزه دانشجویان استان در حوزه های علمی خود به حرکت درآورد و آنان را در چالش با علم به تکاپو وا دارد، که این عمل موجب ارتقای سطح علمی دانشجویان خواهد بود.

این جشنواره سعی بر این دارد که فعالیت های علمی برتر استانی که کمتر مورد توجه قرار گرفته ومغفول مانده است را به نحو شایسته معرفی نموده تا در صورت احراز کار آمدی آن، مورد حمایت قرار گیرد و برای ارتقای سطح علمی استان و کشور از آن استفاده شود.

از رویکرد های مهم جشنواره میتوان به تشکل محوری آن اشاره نمود، در این جشنواره توجه زیادی به فعالیت های جمعی شده است و این امر در داوری و ارزیابی نیز مد نظر قرار خواهد گرفت.

رویکرد مهم دیگری که باید در جشنواره مد نظر قرار گرفته شود ظرفیت سازی و رقابت است، البته نه رقابت های کاذب بلکه هدف جشنواره فعال کردن تشکل ها و آزاد سازی حداکثر ظرفیت های استانی است.

از جمله بخش های این جشنواره، اختراعات و ابتکارات علمی، مقالات علمی، نشریات، کتب تالیفی، ترجمه، گردآوری می باشد.

ممتازین علمی از بین دانشجویان کارشناسی ترم پنج و بالاتر که دارای بالاترین معدل بین حوزه های مختلف تحصیلی خود هستند.

فعالیت‌های نوآورانه، هرگونه فعالیتی که در جهت بالا بردن سطح علمی دانشجویان و دانشگاهیان برای اولین بار ابداع و اجرایی گشته است.

دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره می‌بایست فرم درخواست شرکت در جشنواره را در پایین همین صفحه دریافت و پس از تکمیل آن، به همراه یک گزارش حداکثر 4 صفحه‌ای و هر گونه اسناد پیوستی را حداکثر تا پایان مهر ماه سال 1394 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و یا در یک فایل فشرده به پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی "elmizanjan@chmail.ir" ارسال نمایند.

ارسال نظرات