جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریمان در گفتگو با " بسیج":

بازسازی واقعه غدیر یک حرکت فرهنگی بزرگ بود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: اجرا و بازسازی واقعه غدیر در همه نقاط کشور یک حرکت فرهنگی عظیم بود.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۱۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
سرگرد پاسدار ابراهیم بیدل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، درباره اهمیت بازسازی واقعه غدیر بطور سالیانه در عید سعید غدیر خم بیان داشت: اجرا و بازسازی این واقعه مهم تاریخی در همه نقاط  کشور یک حرکت عظیم فرهنگی به شمار می آید که این اقدام بزرگ نیز توسط بسیجیان هنرمند شهرستان فریمان اجرا شد.

وی افزود: اجرا واقعه غدیر به کارگردانی سید عباس شکروی هنرمند بسیجی شهرستان و به همت ناحیه مقاومت بسیج فریمان و همکاری شهرداری و شورای شهر فرهادگرد در گلزار شهدای فرهاد گرد اجرا شد که هنرمندان بسیجی شهرستان در این نمایش ایفای نقش کردند.

بیدل ضمن بیان اهمیت بالای شناساندن واقعه غدیر به نسل های جامعه، اظهار کرد: شناسایی و آماده نمودن محل اجرا از چند روز قبل انجام شد و الحمد الله نمایش این واقعه که برای اولین بار در فریمان صورت گرفت، بدون هیچ گونه حادثه و با موفقیت به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: هدف از بازسازی غدیر بیدار کردن دل ها و افکار خفته انسان، یادآوری تبریک گفتن عمر به امام علی (ع)، معرفی اولین فرد مسلمان نسبت به پیامبر، عدم تحریف شخصیت بزرگوار امام علی (ع)، شناخت عوامل ۲۵ سال سکوت امام علی (ع)، حفظ و بقا اسلام و حفظ  وحدت اسلامی می باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریمان در پایان گفت: انشاالله و به همت مردم ولایی و شهید پرور شهرستان فریمان در سال های آتی هم، واقعه غدیر در شهرستان فریمان اجرا می شود و به امید خدا سعی بر آن است که در سال های آتی این اجرا با کیفیت بیشتری برگزار شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار