خبرهای داغ:
جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت کنگاور گفت: رزمایش الی بیت المقدس بسیج در اردوگاه قدس کنگاور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۴۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرگرد پاسدار کامران هزارخانی در حاشیه این رزمایش گفت: این رزمایش با حضور گردانهای بسیج و امام حسین به مدت دو روز اردوگاه قدس واقع در منطقه دو راهی نهاوند برگزار شد.
وی اظهار کرد: این رزمایش با اهداف حفظ انسجام و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان، تقویت آمادگی و توان رزمی گردانهای بسیج، نمایش اقتدار برای دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت روحیه معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
هزارخانی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی مسئولان دستگاههای اجرایی و نظامی مربوطه در این رزمایش تنها گوشه ای از آمادگی و توان رزمی دفاعی گردانهای شرکت کننده به نمایش درآمد.
وی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تاکتیکها و ادوات جنگی باید در مسیر رو به جلو حرکت کرد تا بتوان در کوتاهترین زمان بهترین واکنش و عکس العمل را در مقابل تهدیدها و تجاوزهای دشمن نشان داد.
جانشین فرمانده بسیج سپاه ناحیه مقاومت کنگاور خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از شهرها در این برهه از زمان به دوش بسیجیان است چرا که سازمانهای بسیج در قالب گردانها سازماندهی شدند و با توجه به آموزشهای لازم در این خصوص هر کدام از گردانها در یکی از امور و حفظ و حراست اماکن مهم شهری نقش دارند.
عملیاتهای دفاع از کوی و برزن، آفند و پدافند، امداد و نجات و مقابله با هلی برد دشمن، در این رزمایش به اجرا درآمد و گردان های شرکت کننده آمادگی خود را به منظور مقابله با هرگونه تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم احتمالی دشمنان به منصه ظهور گذاشتند.
ارسال نظرات