خبرهای داغ:
سرهنگ اله دانه در مرحله ی دوم رزمایش الی بیت المقدس:
فرمانده سپاه ناحیه روانسر در دومین مرحله از رزمایش بزرگ الی بیت المقدس گفت: همه ی ما گوش به فرمان و منتظر انگشت اشاره امام خامنه ای(مدظله العالی) هستیم.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۵۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ علی اصغر اله دانه فرمانده سپاه ناحیه روانسر در جمع کثیری از بسیجیان و در دومین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس، حضور فرماندهان گردان های بیت المقدس، مردم و مسئولین شهرستان را نشان از تبعیت و تجدید میثاق با آرمان های والای نظام مقدس جمهورس اسلامی دانست.

 

اله دانه ضمن اشاره به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب در رابطه با ممنوعیت مذاکره با آمریکا عنوان داشت: همانگونه که امام عاشورایی ما فرمودند آمریکا هیچ نفعی برای کشور ما نداشته و همگی ما منتظر انگشت اشارتی از جناب معظم له می باشیم تا سر و جان را فدا کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان با بیان اینکه دشمن بدنبال تفرقه افکنی در بین امت مسلمان است تصریح داشت: ایادی استکبار و در رأس آن آمریکا بدنبال ترویج اسلام دروغینی می باشند، که هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی (ص) ندارد.

 

سرهنگ اله دانه در ادامه سخنان خود ضمن اینکه نظام جمهوری اسلامی را امن ترین و محرم ترین نظام دانست افزود: امروز اگر بخواهیم از چنگال صهیونیست و ایادی استکبار رهایی یابیم  باید دو مؤلفه را مد نظر داشته باشیم؛اول تبعیت محض از مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در مرحله دوم هیچ گاه نباید به دشمن اعتماد کرد چرا که این اعتماد عین ویرانگی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در پایان عنوان نمود: امروزه ما شاهد هستیم کشورهای همسایه ی نظام ایران اسلامی به سرنوشتی تلخ و سخت دچار شده اند پس بر همه ی ما واجب ولازم است با تأسی از قرآن در سایه رهبری فرزانه مقام عظمای ولایت این توطئه ها را از خود به دور داریم.
ارسال نظرات