مذاکره با آمریکا به غیر از مواردی که مقام معظم رهبری اعلام کرده اند ممنوع بوده است لذا هر فرد یا مسئولی که بحث مذاکرات را مطرح کند در نطر مردم بی سواد است.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام عبدالله رضایی، امام جمعه موقت مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 17 مهر ماه با اشاره به مسئله برجام گفت: مسئله برجام از حساسیت های ویژه ای برخوردار است که از جمله این حساسیت ها می توان له نفوذ دشمن و مذاکره با آمریکا اشاره کرد.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری بیش از هر چیزی بر نفوذ دشمن در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... تاکید داشته است به طوری که مقام معظم رهبری اعلام کرده است قبل،حین و بعد از مذاکرات نیز دشمن با هدف نفوذ به این کشور وارد عرصه شده است لذا دولت مردان باید به این نکته توجه داشته باشند.

وی با اشاره به جلسه ای که در سال 2013 در مرکز پژوهش امریکا برگزار شده بود گفت: در این جلسه تمام راه های نفود به جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفته و راحت ترین و در عین حال سخت ترین راه نفوذ به این کشور را مذاکره با ایران عنوان کرده اند لذا بعد از مذاکرات و در مسئله برجام دشمن برای نماز جمعه ها، یادواره های شهداء و ... برنامه ریزی کرده است اما بعد از سال ها و تذکرات متعددی که در این راستا اعلام شده است متاسفانه مسئله اعتاد بر امریکا مطرح شده و تنها راه خروج از بن بست را مذاکره با آمریکا عنوان کردند و این امر عیب بزرگی بر دولت مردان جمهوری اسلامی است.

رضایی خاطر نشان کرد: یکی از ترفندهای مهم و حساس مذاکرات هسته ای ایستادگی مردم و مسئولان در مقابل یکدیگر است.

وی با اشاره سخنان ظریف گفت: در یکی از جلسات طریف اعلام کرده بود که در هنگام دست دادن با آمریکا باید مراقب انگشتان خود بود اما متاسفانه این انگشتان به راحتی در دست رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت لذا نمی توان این مسئله را اتفاقی عنوان کرد.

امام جمعه موقت مشگین‌شهر در پایان گفت: مذاکره با آمریکا به غیر از مواردی که مقام معظم رهبری اعلام کرده اند ممنوع بوده است لذا هر فرد یا مسئولی که بحث مذاکرات را مطرح کند در نطر مردم بی سواد است.


ارسال نظرات