امام جمعه گرمی:

آمريكا، اسرائيل و وهابيت يزيد زمان هستند

ما براي حمايت از امام حسين(ع) نمي‌توانيم زمان را به عقب برگردانيم بلكه بايد يزيد و يزيديان زمان را بشناسيم و براي نابودي آنها تلاش كنيم.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۰۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمي در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی پس از دعوت عموم به تقوا اظهار کرد: مهمترين را ه تقوا مبارزه با نفس است.

وي با بيان اينكه نفس انسان داراي مراتبي است كه پايين ترين آن نفس اماره است اظهار كرد: امر به كارهاي زشت و ناپسند، خستگي و سيري ناپذير بودن در تشويق و ترغيب به گناه، مكار بودن، تقويت برادركشي، تكبر و انسان را مورد غفلت قرار دادن از مشخصه هاي بارز نفس اماره بشمار مي رود.

حجت الاسلام والمسلمین صفری گفت: انسان دانا كمتر حرف مي زند و انسان نادان بيشتر از داشته خود حرف مي زند.

وي با اشاره به روز خانواده گفت: الگوي خانواده هاي ما مسلمانان پنج تن آل عبا است و دشمن با ايجاد صدها شبكه و ساخت فيلم و انتشار هزاران مطالب در فضاي مجازي با ترويج خشونت در بين بچه ها و ترويج خيانت اعضاي خانواده به همديگر قصد متلاشي كردن خانواده را دارد كه براي مقابله با آنها نياز به كارهاي اساسي است كه بايد صورت گيرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفری به اهميت خانواده اشاره كرد و گفت: در قرآن كريم معمولا در مورد كليات يك موضوع سخن گفته شده است ولي بدليل اهميت و جايگاه خانواده از ديدگاه قرآن به جزئيات خانواده هم اشاره شده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نزديكي ماه محرم، اين ماه را مخصوص اباعبدالحسين (ع) وماه بصيرت افزايي عنوان كرد.

امام جمعه گرمي با بيان اينكه ماه مبارك رمضان ماه عبادت و بندگي و مبارزه با دشمن درون است و ماه محرم ماه مبارزه با دشمنان بيروني است اظهار كرد: ما بايد دشمنان واقعي را بشناسيم و در اين ماه كاري نكنيم كه در راستاي خواسته هاي دشمن باشد.

ارسال نظرات