متاسفانه برخی از تولیدات داخلی با واژه "حمایت " تناقض دارد و بایستی نسبت به کیفیت این کالاها توجه ویژه ای صورت گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۱۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی، خطیب جمعه کوثر در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان کوثر با اشاره به تولید ملی و مصرف داخلی اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دولت و ملت بایستی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تولید و مصرف داخلی حمایت کنند.

وی کیفیت و بهره وری را از اولویت های حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: تولید هر کالای داخلی بایستی کیفیت لازم را داشته باشد تا مورد مصرف و حمایت ملی قرار گیرد ولی متاسفانه برخی از تولیدات داخلی که اخیرا هم مورد انتقاد مردم قرار گرفت و رسانه ملی هم به آن پرداخت با واژه "حمایت " تناقض دارد و بایستی نسبت به کیفیت این کالاها توجه ویژه ای صورت گیرد.

خطیب جمعه کوثر با اشاره به ایام محرم در شهرستان کوثر گفت: انتظار می رود اهالی شهرستان کوثر همانند سالهای گذشته با قلبی مملو از عشق به سید الشهدا به استقبال این ماه بروند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر ادامه داد: نکته مهمی که در ایام محرم بایستی مورد توجه قرار گیرد این است که اهالی بخشی از قربانیان خود را در روز طشت گذاری چه در خانه ها و چه در نهاد ها و موسسه های خیریه به ایتام و نیازمندان اختصاص دهند.

وی خاطر نشان کرد: در این میان احسان به اهل علم هم بایستی مورد توجه اهالی قرار گیرد و مدارس شبانه روزی حجاب و مطهری که در مناطق 1 و 2 شهری هستند از این احسان اهالی بهره مند شوند.

امام جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم آل سعود در یمن اشاره کرد و ابراز کرد: تاسف بار است که آل سعود بیمارستانها، مراکز عمومی و حتی مراسم عروسی را هم بمباران میکند و این از جمله جنایاتی محسوب می شود که متاسفانه تا به این لحظه با سکوت مجامع بین المللی همراه بوده است.

حجت الاسلام بیگی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا و ممنوع بودن مذاکرات بااین استکبار جهانی گفت: رهبر انقلاب در دیدار های اخیر خود با نیروی ها نظامی و انتظامی و جانبازان بیش از 70 بار کلمه نفوذ را به کار برده اند که قابل تامل است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مذاکره با این استکبار جهانی ممنوع است؛ مردم و مسئولین آگاه باشند، مبادا دشمن از راه برجام و مذاکرات راه نفوذ به ایران اسلامی را پایه گذاری کند؛ چرا که اگر رابطه با آمریکا زره ای برای مردم عزیز ایران سود آور بود من خود اولین شخصی می بودم که با آمریکا دست می دادم.

ارسال نظرات