خبرهای داغ:
سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف ) استان قزوین طی پیامی شهادت سردار دلیراسلام "حاج حسین همدانی" را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۲۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف )استان قزوین درپیامی شهادت سردار بزرگ "حاج حسین همدانی" را تسلیت گفت.

متن پیام:

با نهایت تاسف و تاثر شهادت فرمانده دلیر و رشید هشت سال دفاع مقدس، برادر عزیز سردار حاج حسین همدانی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف)، مقام معظم رهبری و خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

 بی شک مبارزات و خدمات خالصانه " سردار شهید حاج حسین همدانی" پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال های نورانی دفاع مقدس و در عرصه های مختلف هرگز از یاد و خاطره رزمندگان این خاک نخواهد رفت.

سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین رجعت ملکوتی آن پاسدار حق  و حقیقت را به همرزمان و بستگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای همگان صبر و عزت روز افزون طلب می نماید.

گفتنی است: زمانی که حمله به حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه آغاز شد، سردار همدانی به عنوان یک سردار با تجربه و مستشار ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران وارد عملیات در این کشور شد، و از زمان حضور ایشان در درگیری های سوریه، تلفات ارتش و نیروهای مردمی سوریه در برابر با داعش کاهش یافت و انگیزه نیرو های سوری در مبارزه با تروریست ها چند برابر شده، ایشان در درگیری های مناطق مختلف سوریه شرکت داشتند که در حین انجام یک عملیات در حومه حلب، مورد کمین نیرو های داعش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

امیدواریم خون این رزمنده پیشکسوت، جریان مقاومت را پاسداری کند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها