گزارشی از روز اول نمایشگاه توانمندی روستائیان کشور؛
به مناسبت روز ملی روستاها نخستین نمایشگاه توانمندی روستائیان در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۵۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، بخشدار مرکزی میبد با اشاره به استقبال مردم و مسئولین از غرفه توانمندی روستایی شهرستان میبد، تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های توریستی و گردشگری روستایی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان میبد را از ویژه‌برنامه‌های غرفه روستایی میبد بیان کرد.

محمدحسین قاسمی بابیان اینکه شرکت در این نمایشگاه به همت فرمانداری، شهرداری و بخشداری مرکزی صورت گرفته است؛ از همکاری و توجه مدیرکل دفتر امور روستایی و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد در جهت برگزاری هرچه بهتر غرفه شهرستان در این نمایشگاه قدردانی کرد.

وی با اشاره به تصاویر و مستندات موجود از ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی میبد در این غرفه گفت: بازدیدکنندگان با مشاهده عکس‌های ناب و ارزشمند از آثار تاریخی و گردشگری در غرفه توانمندی روستایی میبد شگفت‌زده شده بودند و این نشان می‌داد که می‌توان درزمینهٔ گردشگری گام‌های جدیدی را برداشت.

بخشدار مرکزی بابیان اینکه این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت 3 روز در حال برگزاری است افزود: کلیه استان‌ها در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای و توانمندی روستاهای مناطق خود اقدام کرده‌اند.

قاسمی افزود: غرفه توانمندی‌های روستایی شهرستان میبد هم آثار ارزشمندی از تصاویر، بروشور و کلیپ از ظرفیت‌های این شهرستان را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

بخشدار مرکزی در پایان گفت: حمیدی، خسروی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه چاپ و انرژی‌های نو و زمینه صنایع و مشاوره بسته‌بندی، مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری یزد، نماینده اتاق بازرگانی ایران در اروپا، نماینده بازرسی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، عسکری از اعضای وزارت امور خارجه و مشاور دکتر قشقایی، مازندرانی مدیر برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ازجمله بازدیدکنندگان غرفه توانمندی روستایی میبد بودند.

ارسال نظرات