خطیب نماز جمعه هرات ضمن انتقاد از افرادی که زمزمه ی کلام آنها رابطه با امریکاست خاطر نشان کرد: این افراد با استفاده از لفظ نرمش قهرمانانه که رهبری درمورد مذاکرات به کار بردند می خواهند رابطه با شیطان بزرگ را هم از این لفظ استفاده کنند تا به کار خود مشروعیت بدهند .
کد خبر: ۸۵۷۸۸۵۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته هرات نمازگزاران را به رعایت تقوا سفارش کرد.
حجت الاسلام جعفری به اهمیت نقش خانواده در جامعه پرداخت و اظهار داشت:  دشمنان برنامه های بسیار وسیع و خطرناکی برای فرزندان خردسال تا افراد بزرگ سال ما دارند و در حال کارکردن در این زمینه هستند .

وی گفت: دشمن درصدد نابود کردن بنیان خانواده به ویژه از طریق ماهواره است .
جعفری از فرمانده مقاومت بسیج خاتم برای برگزاری مراسم گرامیداشت جان باختگان منا علی الخصوص طلبه قرآنی حاج حسن دانش تشکر کرد.
خطیب نماز جمعه هرات ضمن انتقاد  از افرادی  که زمزمه ی کلام آنها رابطه با امریکاست خاطر نشان کرد: این افراد با استفاده از لفظ نرمش قهرمانانه که رهبری درمورد مذاکرات به کار بردند میخواهند رابطه با شیطان بزرگ را هم از این لفظ استفاده کنند تا به کار خود مشروعیت بدهند .

امام جمعه هرات افزود: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری کامل در جمع فرماندهان نیروی دریایی  صریح و قاطع رابطه ایران با امریکا را رابطه گرگ با میش برشمرد و فرمودند:  امریکایی ها در ظاهر اظهار رابطه و دوستی میکنند و در باطن نقشه برای نابودی کشور ما میگیرند و دنبال تغییر محاسبات مسولان و افکار مردم به ویژه جوانان ما هستند.

حجت الاسلام جعفری از مردم خواست مشکلات شهری را از طریق تلفن، نامه یا حضوری به وی اطلاع دهند.

ارسال نظرات