خبرهای داغ:
سرلشکر صفوی:

بخش عمده‌ای از خدمات سردار همدانی در سوریه قابل بیان نیست

ستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار حسین همدانی خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریستها و جنایتکاران داعشی انجام داد که بخش عمده ای از این خدمات قابل توصیف نیست.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۲۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش بسیج، سردار سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا که به منظور سخنرانی در نخستین کنگره شهداء استان چهار محال بختیاری  به شهرکرد سفر کرده بود، در حاشیه این کنگره و با اشاره به شهادت سردار حسین همدانی، گفت: شهادت سردار دلاور اسلام، حسین همدانی که مستشار ارشد نظامی ایران در سوریه بود و دو روز قبل در نزدیکی حلب به شهادت رسید را به محضر حضرت بقیه الله و مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت می گویم.

وی افزود: سردار حسین همدانی فرمانده ای دلاور و خردمندی بود که بعنوان مستشار ارشد نظامی ایران به کمک محور مقاومت یعنی دولت و ارتش سوریه رفته بود و خدمات ارزشمندی برای نجات مردم سوریه از تروریستها و جنایتکاران داعشی انجام داد که  بخش عمده ای از این خدمات قابل توصیف نیست.

صفوی با اشاره به سوابق ارزشمند سردار همدانی در نگهبانی از انقلاب اسلامی، گفت: سردار همدانی از سابقه درخشان پاسداری از اول انقلاب در آزادسازی محور همدان و گردنه صلوات آباد، که منجر به آزادسازی سنندج شد برخوردار بود.

وی افزود: سردار همدانی در سالهای دفاع مقدس با فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین در شکستن دروازه‌های شرقی بصره در عملیات کربلای پنج در شلمچه افتخار آفرید.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی این شهید گرانقدر در دوران فرماندهی، گفت: او در فرماندهی سپاه محمد رسول الله تهران، فرماندهی مقتدر، مردم دار و مردم یار بود.

صفوی با اشاره به نقش و اهداف امریکائیها و صهیونیستها در ایجاد گروه های تکفیری، گفت: جنگ های نیابتی به دست تروریستهای دست پرورده سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و صهیونیست، برای ناامن کردن و تجزیه کشورهای اسلامی بوجود آمده است.

وی با اشاره به مقاومت  مردم و دولت سوریه در مقابل تروریستهای اجاره ای تکفیری، اظهار داشت: مردم و دولت سوریه پنج سال است که مقاومت می‌کنند و در این راه بیش از  250 هزار کشته و زخمی داده‌اند و ایران و عراق و حزب الله لبنان نیز در این مسیر، آنها را برای مقابله با این گروهک‌های فاسد و کودک‌کش که مزدوران صهیونیستها و آمریکا هستند، یاری می کنند.

صفوی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در هماهنگی برخورد با تروریستهای تکفیری، گفت: کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران در برخورد با تروریستهای تکفیری ادامه پیدا خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران همچنان روند هماهنگی مابین  حزب‌الله لبنان و کشورهای روسیه، عراق و سوریه را در برخورد با تروریستهای تکفیری و به منظور شکست اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها