خبرهای داغ:
در پیام تسلیت ناجا عنوان شد

سردار همدانی اسطوره مقاومت و به معنای واقع کلمه مجاهد فی سبیل الله بود

در پیام تسلیت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج حسین همدانی آمده است: سردار همدانی، اسطوره مقاومت و به معنای واقع کلمه، مجاهد فی سبیل الله بود.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۴۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش بسیج، نیروی انتظامی به مناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج حسین همدانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

« باسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست، اگر چه شهادت سردار همدانی به دست اشقیای داعش غم فراغ را به دل دوستداران و همرزمانش نشاند اما او با شهادت به یاران دیرین خود پیوسته و درس جهاد و پایداری در مقابل قدرتهای شیطانی و مزدوران و ایادی آنان، را به تمامی مجاهدان و رزمندگان جبهه حق علیه باطل بازخوانی نمود.

محاسن سفید سردار حسین همدانی در اقتداء به مولایش امام حسین(ع) و در مصاف نیروهای منحرف تکفیری صهیونیستی داعش به خون سرخ او خضاب شد و در آستانه فرارسیدن محرم الحرام حقیقت« کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را به همه ما مشق نمود.

سردار همدانی، اسطوره مقاومت و به معنای واقع کلمه، مجاهد فی سبیل الله بود.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این شهادت الهام بخش را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله اعظم امام زمان(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده معظم این شهید والامقام و مردم بصیر و شجاع ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و برای نابودی همه جریان های انحرافی علی الخصوص گروه تروریستی صهیونیستی داعش ابراز امیدواری نمود.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها