خبرهای داغ:
ماینده جشنواره مردمی فیلم عمار در نهمین جشنواره و بازار بین‌المللی الغدیر در نجف اشرف از تلاش برای گسترش اکران‌های مردمی بین‌المللی عمار در این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۵۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش بسیج، حامد بامروت‌نژاد نماینده جشنواره مردمی فیلم عمار در نهمین جشنواره و بازار بین‌المللی الغدیر در نجف اشرف درباره علل حضور در این بازار گفت: از آنجا که ما در آستانه برگزاری ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در دی ماه آتی هستیم و ضرورت دارد که بخش بین‌الملل جشنواره رونق جدی پیدا بکند در این بازار حاضر شدیم.

وی با اشاره به فراخوان بین‌الملل جشنواره و تلاش برای شکل‌گیری اکران‌های بین‌المللی افزود: در این بازار با بیشتر تولیدکنندگان آثار سینمایی و شبکه‌های تلویزیونی عربی گفت‌وگو شد و ضمن معرفی جشنواره به آنان از این سازندگان فیلم‌های مستند و بلند و شبکه‌های تلویزیونی دعوت شد تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

بامروت‌نژاد با اشاره به گفت‌وگو با شبکه‌هایی از کشورهای عراق، یمن، لبنان و بحرین چون شبکه اللولو متعلق به انقلابیون بحرین، شبکه‌های البلادی، الاتجاه، الفرات، الغدیر، الساحات، الجوادین و گروه‌های تولیدی قبنض، بیروت الدولی، تفانینو و ... از اقدام برخی از این تولیدکنندگان به ارائه فیلم‌های‌شان به جشنواره در ضمن بازار خبر داد و گفت: آثار دوره‌های گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار که به زبان عربی زیرنویس شده به شبکه‌های مختلف عرضه شد تا در زمان‌های مختلف آنها را پخش کنند.

وی همچنین از گفت‌وگو با مسئولان دانشگاه کوفه برای اکران‌های مردمی در این دانشگاه خبر داد و افزود: همچنین با برخی شبکه‌های تلویزیونی از جمله شبکه الغدیر گفت‌وگو شد تا همزمان با برگزاری جشنواره عمار در تهران فیلم‌های منتخب دوره‌های گذشته جشنواره را بر روی شبکه‌های خود پخش کنند.

نهمین جشنواره و بازار بین‌المللی رسانه‌ای الغدیر از دوشنبه هفته گذشته به مدت سه روز با حضور ده‌ها رسانه ایرانی و عربی از کشورهای مختلف در محل شبکه خبری الغدیر متعلق به سازمان بدر عراق برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها