عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: طرح بازگشت مخابرات به دولت 2 ماه پیش با پیشنهاد آقای توکلی تهیه شد و به امضای تعدادی از نمایندگان رسید که مسکوت ماند و اکنون برای طرح در صحن مجلس یا اخذ فوریت باید در نوبت قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۷۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، اخیرا نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در جریان حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان، پس از شنیدن گلایه‌ فعالان بخش خصوصی از همکاری نامطلوب مخابرات، اعلام کرده که طرحی برای بازگشت مخابرات به دولت در مجلس آماده شده و به امضای 100 نماینده نیز رسیده بود، اما بنابه سفارشی‌ مسکوت مانده و از روز شنبه جاری (امروز) این طرح را بار دیگر پیگیری خواهد کرد.

هادی قوامی درباره این طرح، اظهار داشت: این طرح در گذشته مطرح شد و به امضای تعدادی از نماینده‌ها نیز رسیده است.

این عضو کمیسیون برنامه‌و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت تصمیم برای از سرگیری پیگیری این طرح، طرح باید در نوبت مطرح شدن در صحن مجلس قرار بگیرد، گفت: اگر برای بررسی طرح تقاضای فوریت شود، نیز طرح‌های زیادی پیش از آن در نوبت طرح برای اخذ فوریت هستند که طبق روال باید منتظر باشد.

وی با اشاره به اینکه خودم از امضاکنندگان این طرح بوده‌ام، یادآور شد: این طرح حدود دو ماه پیش مطرح شده بود و  آقای توکلی پیشنهاد دهنده و پیگیر طرح بود.

ارسال نظرات