خبرهای داغ:
گزارش تصویری

یادواره شهید بسیجی محمدرضا بابک در زیرکوه برگزار شد

در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این نیرو، یادواره شهید محمد رضا بابک با عنوان آبروی محله، افتخار کوچه‌ها در زیرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۹۸۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی و با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه وجمعی از مسئولان، خانواده شهدا و حضور پرشور مردم شهر حاجی‌آباد یادواره شهید محمد رضا بابک با عنوان آبروی محله، افتخار کوچه‌ها با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای نیروی انتظامی شهرستان زیرکوه برگزار شد.

فرمانده ناحیه انتظامی زیرکوه در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: افتخار داریم در محفلی که مزین به نام شهیدی والامقام است حضور پیدا کردیم و این توفیقی است که نصیب هر کس نمی‌شود و باید قدردان این توفیق الهی باشیم.

جواد بخشی با بیان اینکه این افتخار نصیب من و همکارانم در نیروی انتظامی است که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: امروز در باغ شهادت در نیروی انتظامی باز است و هر روز بهترین نیروهای ما در دفاع از امنیت، حیثیت، ناموس و شرف این مملکت به درجه رفیع شهادت نائل می‌آیند.

وی تاکید کرد: راه و روش زندگانی شهدا یکی از الگوهایی است که مردم باید در زندگی خود از آن پیروی کنند و به منظور ادای دین خود به شهدا ادامه‌دهنده این راه باشند.

در این برنامه که در جلوی منزل پدر شهید محمد رضا بابک برگزار شد، یاد و خاطر این شهید بسیجی گرامی داشته شد و از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

قرائت دلنوشته توسط دختر شهید، اجرای سرود و مرثیه‌سرایی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این یادواره بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها