رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه مطرح کرد
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: سرمایه دنیای رسول الله(ص) روشن کردن چهره پلید کفار و معاندین و توسعه ارزش‌های دینی و کرامت انسانی بود.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۰۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاهحجت الاسلام والمسلمین حسینعلی فعالی گفت: از جمله اتفاقاتی که در طول رسالت نبی مکرم اسلام(ص) روی داد و باعث اعتبار دادن به اسلام شد و چهره کثیف کفار را روشن تر ساخت مباهله بود.

وی با اشاره به آیه ۶۱ سوره آل عمران افزود : مباهله نوعی فرافکنی واقعیات دین و دنیا بود که دین و دنیای رسول گرامی اسلام به همین موضوع گره خورد و متعلقات دنیاییش برای دین و اجرای وحی الهی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه خوشبختانه ملت ما، ملت علوی، معتقد، مرید و عاشق امیرالمومنین(ع) است تصریح کرد: سرمایه دنیای رسول الله(ص) روشن کردن چهره پلید کفار و معاندین و توسعه ارزشهای دینی بود ولی کفار اسیر وسوسه های شیطانی شدند.

فعالی در پایان افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) فرمودند، خاندان پیامبر(ص)، معدن علم، اخلاق نیکو، ایثار و فداکاری، صدق وصفا و راستی و منبع همه نیکی‌ها، زیبایی‌ها و درخشندگی های وجود آدمی در هر عصر و عهدی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها