با افتتاح سینما دیجیتال خلخال اوقات فراغت جوانان و خانواده ها سالم سازی می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت: با افتتاح سینما دیجیتال خلخال اوقات فراغت جوانان و خانواده ها سالم سازی می شود
کد خبر: ۸۵۷۹۰۱۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، خرم اشرفی در اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خلخال در جمع هنرمندان این شهر برگزار شد اظهار داشت: سینما دیجیتال خلخال با سرمایه گذاری بخش خصوصی بالغ بر یکی میلیارد ریال با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال با اکران فیلم ارزشمند محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این طرح سینمایی برای اولین بار در استان در شهرستان خلخال به تصویب و مرحله اجرا گذاشته شد که با تلاش مسئولین اجرایی خلخال و شورای فرهنگ عمومی این شهر به بهره برداری رسید و انتظار می رود شهروندان با استفاده از این صنعت، ضمن حمایت معنوی، با تماشای فیلم های اکران شده، از حامیان مالی این پروژه نیز باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال ادامه داد: در ادامه بهره برداری سینما دیجیتال در تلاش هستیم با راه اندازی انجمن سینمای جوانان در این شهر در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای هنری منطقه نیز بهره بجوییم و با برنامه های پیش رو جوانان در فراغت کامل بتوانند از این هنر استفاده کنند.

اشرفی بیان داشت: با توجه به اینکه خلخال از جوانان مستعد هنری در زمینه های مختلف سود می برد لازم است با حمایت های همه جانبه از این پتانسیل ها و جوانان خلاق بتوانیم آنان را در مسیر درست فرهنگی هنری سوق بدهیم تا ضمن ارائه کارهای تولیدی هنری، در زمینه محتوایی نیز از آن استفاده نماییم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی و هنری کار پسندیده و ارزشمند است و با وجود شبکه های فاسد اجتماعی و افتتاح سینما دیجیتال در این شهر نیاز مبرم است که اوقات فراغت خانواده ها و جوانان با سالم سازی پر شود و در این راستا سیستم فرهنگی و هنری ارشاد خلخال آماده پذیرایی از جوانان و خانواده های این عزیزان است.

خرم اشرفی اظهار کرد: رشد و بالندگی هنری و تولید آثار فاخر و فولکولوریک منطقه می تواند آثار خوبی را به جا بگذارد و سعی می کنیم با استفاده از تکنولوژی هایی که در اختیار داریم به این مهم نیز دست یابیم و با تشویق هنرمندان به دنبال تولید آثار محتوایی و اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار