مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به ضرورت بررسی ابعاد مختلف فاجعه منا گفت: جوانان و نوجوانان با تلاش و پشتکار راه قاریان برجسته استان را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۴۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد با بیان اینکه جامعه قرآنی استان یزد، امید بسیاری به کسب فیض از حسن دانش در راستای تربیت قاریان برجسته قرآن کریم بسته بود، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید با اقتدار راه قارسان برجسته استان و کشور را ادامه دهند و خار چشم وهابیت باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به تشییع با شکوه حسن دانش در یزد گفت: حضور پرشور مردم در تشییع پیکر نخبه قرآنی استان یزد تجلیل از قرآن و جایگاه قاریان قرآن بود.

عادل با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد در راستای تربیت قاریان برجسته کشوری افزود: حسن دانش جوانی یزدی بود که با صبوری، ادب و پشتکار توانست درجات عالی تلاوت و تجوید قرآن کریم را سپری کند و به مقام استادی در رشته تلاوت قرآن برسد.

وی عروج نخبه قرآنی استان یزد را پاداشی کامل و بزرگ از سوی خداوند متعال دانست و بیان کرد: تشنگی لب، خستگی و پاکی لباس و تن حسن دانش در هنگام مرگ نشانه جان باختن مردان خدا و در راه خدا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد طلبگی، بسیجی و فعالیت مستمر را از جمله ویژگی‌های برجسته حاج حسن دانش عنوان کرد و اظهار داشت: غم از دست دادن نخبه قرآنی هیچ‌گاه از دل مردم استان یزد بیرون نمی‌رود.

وی آل‌سعود را تنها عامل فاجعه منا دانست و اظهار داشت: مسئولان به ویژه جوامع اسلامی باید با پیگیری و بررسی ابعاد مختلف این فاجعه عوامل اصلی را شناسایی، معرفی و به شدت مجازات کنند، تا دیگر شاهد حوادثی تلخ از این دسته نباشیم.

 

ارسال نظرات