خبرهای داغ:
اردوهای جهادی شبانه ویژه کارمندان شاغل و بسیجیان علاقمند در محله های مختلف برگزار می شود و گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است که ثمرات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خوبی دارد.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۵۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

سرهنگ صفرعلی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی تاثیر فرهنگی ـ اجتماعی بسزایی در بین اقشار مختلف مردم دارد، اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده اردوهای جهادی بسیجیان و پاسداران در فصل بهار و تابستان، شب ها برای احداث مسجد و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه این اردوها در ماه مبارک رمضان شب ها تا اذان صبح برگزار می شود، گفت: برگزاری اینگونه اردوها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی که شبانه برگزار می شود ویژه کارمندان شاغل و بسیجیان علاقه مند است، افزود: این گونه اردوها در محله های مختلف برگزار و علاوه بر اثرات عمرانی، ثمرات فرهنگی و اجتماعی خوبی دارد.

این فرمانده بسیجی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، جوانان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج نیز از این طرح استقبال و در همکاری با جهادگران این اردوهای جهادی پیش قدم می شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه این اردوها علاوه بر کاهش هزینه، تاثیرات فرهنگی در سطح جامعه دارد، گفت: عده ای بدون دستمزد و داوطلبانه همراه با سختی های فراوان در این کار ارزشمند همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما بیشترساخت مراکز فرهنگی است، ادامه داد: 30 اردوی جهادی شبانه پیش بینی کرده ایم که تا کنون کمتر از یک سوم آن برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی توسط دولت افزود: متاسفانه تا کنون در سطح شهر بیرجند با توجه به اینکه مرکز استان است اما اثری از اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به شیوه مطلوب دیده نمی شود.

وی تصریح کرد: امروز اقتصاد مقاومتی فقط در سطح شعار باقی مانده به جای اینکه زوایای این طرح به مرحله اجرا گذاشته شود، در صورتی که این طرح در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح و ابلاغ شده ولی نشانه ای از اجرای آن در سطح شهر وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها