خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه گرمه گفت: در 6 ماهه نخست امسال 3 میلیارد و 830 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرمه پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۳۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، قویدل مسئول بسیج سازندگی ناحیه گرمه، مأموریت اصلی این سازمان را اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در راستای عمل به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در سال گذشته بالغ‌بر 4 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان گرمه تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: امیدواریم با اعطای این تسهیلات، اقتصاد شهرستان گرمه رونق بیشتری بگیرد و با همكاری دیگر دستگاه‌های اجرایی، شاهد رفع غبار محرومیت از چهره مناطق محروم این شهرستان ولایت مدار و شهیدپرور باشیم.

نعمت قویدل اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 38 طرح اقتصاد مقاومتی با اعطای 3 میلیارد و 830 میلیون ریال تسهیلات از سوی بسیج سازندگی شهرستان گرمه به بهره‌برداری رسیده است.

 وی هدف از اعطای این تسهیلات را ایجاد اشتغال، کمک به معیشت خانوارها، افزایش سرانه تولید روستائیان، کمک به اقتصاد کشور و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: تسهیلات اعطاشده در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و عقود بوده است.

نعمت قویدل اظهار داشت: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال 64 نفر به‌صورت مستقیم و 115 نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

 وی همچنین عمده طرح‌های اجراشده در بخش صنایع تبدیلی را راه‌اندازی کارگاه‌های بسته‌بندی، حبوبات، ترشی جات و سیفی جات، بسته‌بندی لبنیات و کارگاه تولید قند حبه با اعتبار 1 میلیارد و 110 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای راه‌اندازی طرح‌های غیر تبدیلی شامل پرورش مرغ، بلدرچین، سایر ماکیان، پرورش ماهی، دام سبک و سنگین، پرورش ماهی و قارچ نیز 2 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گرمه گفت: تسهیلات اعطایی از مبلغ دو میلیون تومان تا 30 میلیون تومان بوده است.

وی بیان داشت: بسیجیانی که در عرصه تولیدی صاحب ایده باشند با گذراندن آموزش‌های لازم برای ایجاد طرح‌های تولیدی پس از بررسی‌های بسیج سازندگی، تسهیلات لازم از سوی بانک مهر اقتصاد به آنان پرداخت می‌گردد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گرمه تصریح کرد: متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان گرمه نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها