روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیانیه ای در راستای شهادت شهید همدانی صادر کرد: با نهایت تاسف و تاثر خبر شهادت یکی فرماندهان رشید و شجاع سپاه اسلام سردار سرلشکر حاج حسین همدانی به دست سفاکان و روسیاهان تاریخ در سوریه، قلب امت حزب اللهی ایران را جریحه دار نمود.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۷۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

در این بیانیه آمده است :

در آستانه ماه محرم الحرام حاج حسین همدانی فرمانده بی ادعای جبهه های حق علیه باطل، که برای حفاظت و صیانت از حرم آل ا... به سوریه عزیمت کرده بود، در راه دفاع از حرم، خلعت زیبای شهادت را که زیباترین هدیه الهی به مردان خداست را به تن نمود و به دیدار معبود شتافت.

ملت شریف ایران که هنوز از از داغ فاجعه غم انگیز و اسف بار منا که نتیجه بی کفایتی و بی تدبیری سعودی های وهابی بود فارغ نشده بودند بار دیگر جنایتی وحشیانه از گروهک تکفیری صهیونیستی داعش که مورد حمایت دولت آل سعود و فرقه ضاله وهابیت می باشد را تجربه کردند.

دشمنان اسلام بدانند با شهادت رساندن افراد مجاهد و خستگی ناپذیری همچون شهید همدانی نه تنها نمی توانند به عزم راسخ و استوار ملت ایران صدمه وارد کنند بلکه برعکس ریخته شدن خون این عزیزان باعث تنومندی بیشتر و اقتدار و عزت و شرافتمندی ملت عزیز ایران در جهان خواهد شد.

ما ملتی هستیم که شهادت را همچون گوهری در صدف به آغوش می کشیم و اگر در راه اهداف و آرمانهای مان هزار بار هم تکه تکه شویم باز هم هراسی نداریم و تا آخرین قطره خون مان، گوش به فرمان مولا و مقتدایمان امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی)، بینی سردمداران کفر خصوصاً امریکا و صهیونیست جنایتکار و نطفه های حرام زاده شان در منطقه یعنی آل سعود، داعش و النصره را به خاک مذلت و روسیاهی خواهیم کشاند و پرچم پرافتخار اسلام را به دست صاحب اصلی اش امام زمان ارواحنا فداه خواهیم رساند.

ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی به ساحت مقدس
امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) آمادگی کامل داریم تا با اجازه و اذان فرماندهی معظم کل قوا، سرزمین های اسلام را از لوث وجود جنایکاران صهیونیسم داعشی و وهابیت سفاک پاک نماییم، و پرم لا اله الا ا... را بر قلل رفیع جهان به اهتزاز درآوریم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان


ارسال نظرات