فرمانده انتظامي استان زنجان:

مشاركت مردم شرط مهم در موفقيت پليس برای تامين و استقرار نظم و امنيت پايدار در جامعه می باشد

خوشبختانه تعامل بسيارخوبي بين مردم و پليس وجود داشته که این شرط مهم برای موفقيت پليس در تامين و استقرار نظم و امنيت پايدار در جامعه شده است.
کد خبر: ۸۵۷۹۱۹۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در همايش فرهنگي آموزشي كاركنان فرماندهي انتظامي شهرستان زنجان كه به مناسبت هفته ناجا برگزار مي شد گفت: حاصل برگزاري همايش ملي سبك زندگي، نظم و امنيت كه در سال جاري توسط فرماندهي انتظامي استان زنجان انجام شد تبلور شور و شعور حسيني بود.

سردار عليرضا صالحي افزود: اين همايش با مشاركت نخبگان و دانشگاهيان برگزارشد، كه نقش ويژه اي در تبيين نقشه راه اصلاح سبك زندگي جامعه كنوني و تعيين چار چوب سبك زندگي اسلامي ايراني مبتني بر اصول و سيره نبوي و علوي داشت.

وي با اشاره به موقعيت و جمعيت شهرستان زنجان خاطر نشان كرد: تلاش هاي خوبي توسط كاركنان خدوم اين شهرستان در راستاي خدمات رساني به مردم صورت گرفته است كه جاي تقدير و تشكر دارد .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه اين فرماندهي داراي نيروهاي كارآمد ، پر تلاش ، علمي و دانش بنيان است افزود : امنيت اساس تحقق عدالت اجتماعي در جامعه است.

صالحي اظهار داشت: كاركنان پليس كه در مسير تحقق عدالت و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم تلاش مي كنند شايسته تقدير هستند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه خون پاک شهيدان ضامن امنيت و آسايش کنوني جامعه ما است خاطر نشان كرد : امروز به بركت خون شهدا و در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري به نقطه اي از اوج امادگي و اقتدار رسيده ايم كه با يك فرمان مقام معظم رهبري مسير گفتمان استكبار عوض مي شود.

همچنین يگانه" شهردار زنجان نيز در اين مراسم با اشاره به تعامل خوب شهرداري زنجان با پليس و تبريك هفته گراميداشت نيروي انتظامي از زحمات و تلاش هاي شبانه روزي نيروي انتظامي تقدير و تشكر كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار