خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سرپل ذهاب گفت: برگزاری یادواره شهدا موثرترین راهکار برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۱۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مصطفی عسگری روز شنبه در نخستین یادواره 21 شهید والامقام شهرک نیروی انتظامی و دومین یادواره شهدای محلات سرپل ذهاب افزود: برگزاری یادواره شهدا از ضرورت ها و نیازهای اصلی جامعه است چرا که دشمنان ارزشهای والای انقلابی ما را هدف گرفته اند.
وی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و بیان فداکاری ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی ذکر کرد و اظهار داشت: با اتخذ راهکار درست و اصولی فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین جوانان ترویج و نهادینه شود.
وی بیان کرد: برگزاری اینگونه یادواره ها در راستای سپاس و قدرشناسی از شهدا و ترویج فرهنگ قدردانی از کسانی است که جان خود را فدا کردند تا آسایش و آرامش امروز را برای ما به ارمغان بیاورند.
امام جمعه موقت سرپل ذهاب ادامه راه و سیره شهدا و ارتقای سطح معنوی را از وظایف اصلی مردم عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم مطلوبترین و موثرترین راهکار برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان است.
حجت الاسلام عسگری اضافه کرد: شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.
ارسال نظرات