خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقتدار به حدی است که به نگرانی مهم آمریکا تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۱۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر شنبه در چهارمین یاد روز «میهمان مهر» که در راستای گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در محل تالار انتظار این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی مقام معظم رهبری را مبارک قرار داده است و با توجه به اینکه در جوهره وجودی ایشان مقدمات مبارکی وجود دارد، لذا در هر موضوعی ورود کنند خداوند آن را مبارک قرار می دهد.

این مسئول با اشاره به جمله مقام معظم رهبری به سران صعودی مبنی بر اینکه « ذره ای بی احترامی به عزیزان ما در مراسم حج برخورد خشن و سخت ایران را در پی دارد»، گفت: این جملات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در راستای نفوذ آمریکا به کشور همگی مبارک است.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، اگر فردی مواضع مقام معظم رهبری در قبل و بعد انقلاب را جمع آوری کند، نورانیت و مبارکی را در تمام صحنه ها مشاهده خواهد کرد.

علما با اشاره به برکات فراوان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، تصریح کرد: تیم همراه مقام معظم رهبری در طول هفت ماه در استان مستقر بودند و به کارها و درخواست های مردم رسیدگی می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یکی از کارهای بسیار ارزنده در زمان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را اعزام سه هزار نفر به مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: همگی باید سعی کنیم در حیات تصدی زندگی مبارکی داشته باشیم.

وی ضمن خیر مقدم به آقای حسن رحیمیان، اذعان داشت: ایشان همواره عمر خود را صرف همراهی با امام راحل کردند و امروز تولویت مسجد منتصب به امام زمان را دارد که بسیار مبارک است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری اینچنین جلساتی ترویج دین اسلام و ولایت است و همگی باید در این راستا گام برداریم.

علما با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: اقتدار ایران به حدی است که شاید تنها نگرانی و دغدغه آمریکا اقتدار نظام اسلامی ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به شهادت سردار همدانی اشاره کرد و گفت: حضور سرداران بزرگ اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب (س) از برکات اسلام است.


ارسال نظرات