معاون بهداشت درمان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تندیس شهید شاخص بهداشت و درمان استان چهارمحال وبختیاری همزمان با نخستین کنگره ملی سرداران و 2436 شهید استان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۲۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار احمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این تندیس با همت و تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئول بهداشت و درمان سپاه مربنی هاشم علیه السلام استان در دانشگاه علوم پزشکی نصب و رونمایی شد.
وی افزود: بزرگ‌ترین با شکوه‌ترین و زیباترین کنگره شهدا در کشور تا کنون در استان چهارمحال وبختیاری به همت فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  استان و مسئولین استانی برگزار شده است که همه مسئولین استانی و شهری برای برگزاری این برنامه تلاش کرده‌اند.
معاون بهداشت درمان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدا راهی برای مقابله با جنگ نرم است و حضرت آقا در دیدار اعضای کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری فرمودند حمله فرهنگی زمان طولانی است که آغاز شده است و برگزاری کنگره شهدا و یادواره‌ شهدا یک نوع مقابله و حرکت نرم و حمله متقابل است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری مداظله العالی در برخی سخنان خود فرموده‌اند می‌توان با شناخت شهدا راه درست را بشناسیم همچنین وجود و تشیع پیکر شهید گمنام در کنگره شهدای استان یکی از بهترین برنامه‌هایی است که در این کنگره برگزار شد.
سردار عبداللهی گفت: در مقابله با دشمن که فرهنگ جهاد، شهادت و فرهنگ نابی که امام رضوان الله در فضای کشور و اتمسفر نظام الهی عطر افشان کرده است و پرتو افکند و امروز شاهدیم که این نگاه و ایدئولوژی اندیشه در دنیای اسلام با تبلور بیداری اسلامی خود را نشانه گرفته است باید برنامه‌ریزی‌های انجام داد  که بهترین حرکت برای تمامی تهاجمات فرهنگی یادواره و کنگره شهدا است.
معاون بهداشت درمان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: استان چهارمحال وبختیاری نسبت به جمعیت خود از حضور فعال، موثر در 8 سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه‌های مختلف و دفاع از انقلاب نقش بی بدیلی داشته است که این یکی از ویژگی‌های مثبت این استان محسوب می‌شود.

شهيد دكتر ميرزا كوچك، شهید شاخص پزشکی استان می باشد که تندیس این شهید والامقام در محوطه دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور معاون بهداشت و درمان سپاه، مسئولین کشوری و لشگری همزمان با کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
ارسال نظرات