به لحاظ كارآمدي، امروز پليس حرفه اي وجامعه محور به دنبال اين است كه مردم نه اينكه از پليس بترسند بلكه بايد با وجود پليس احساس آرامش كنند، فقط بايد مجرمين از پليس ترس داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۴۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت گراميداشت هفته نيروي انتظامي در جمع ائمه جمعه شهرستانهاي استان زنجان گفت: خدا را شاكريم كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي توفيق خدمت در لباس پليسي و نظم و امنيت را پيدا كرديم.

سردار عليرضا صالحي افزود: هفته نيروي انتظامي فرصت ويژه اي است كه در آن با اجراي برنامه ها ي مختلف در ابعاد گوناگون فرهنگي، اجتماعي، علمي ، مذهبي، ورزشي، انتظامي با مشاركت سازمان هاي دولتي و مردم نهاد سطح تعامل نيروي انتظامي با جامعه تعميق و تحكيم بيشتري پيدا كند.

وي تاكيد كرد: به بركت انقلاب اسلامي است كه امروز علوم ديني در جاي جاي انقلاب اسلامي بحث وتبادل نظر مي شود.

صالحي با اشاره به نقش تبليغات وتبليغ ودر وقايع اسلامي تصريح كرد: تفاوت واقعه غدير وعاشورا در يك كلمه وآن هم تبليغ بود .

فرمانده انتظامي استان زنجان رويكرد نيروي انتظامي در تقويت ارتباط با مردم و سهيم كردن آنان در توليد و تامين امنيت را مثبت ارزيابي كرد و گفت : مشاركت اقشارمختلف جامعه تاثير بسزايي در افزايش امنيت دارد.

فرمانده انتظامي استان زنجان احساس امنيت را از وجود امنيت مهم تر دانست وبيان كرد: انواع جرايم موجود در جامعه بر اين امر تاكيد مي كنند كه بايد به سمت دين حركت كنند.

همچنین امام جمعه زنجان در اين ديدار ضمن تبريک هفته ناجا به کارکنان ناجا و خانواده آنها از تلاش هاي شبانه روزي پليس استان در برقراري نظم و امنبت تقدير کرد وگفت: نيروي انتظامي در عين اقتدار بايد با مردم مهربان، همدل و همزبان باشد وبا مجرمان و متخلفان برخورد مقتدرانه داشته باشد.

ارسال نظرات