در پایگاه شهید زفاک شرکت روغن کنجد ثمر اردکان:
در راستای آگاه سازی بسیجیان از سوء مصرف مواد مخدر، اولین دوره آموزش پیشگیری از اعتیاد در پایگاه شهید زفاک شرکت روغن کنجد ثمر اردکان با حضور کارشناس پیشگیری از اعتیاد استان برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۷۹۳۴۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این دوره آموزشی اعضای حلقه صالحین این پایگاه با انواع مواد مخدر، اعتیادآور و توهم زا، عوارض سوء مصرف مواد مخدر و اختلالات حاصله ، عوامل زمینه ساز مصرف مواد ، روش های پیشگیری ، نوع رفتار افراد مصرف کننده ، طریقه برخورد و نحوه درمان این افراد آشنا شدند .

لازم به ذکر است که این دوره آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید حسن زفاک با همکاری واحد آموزش شرکت ثمر و با حضور حامد هزار پیشه کارشناس پیشگیری از اعتیاد استان یزد برگزار گردید .

گفتنی است شرکت روغن کنجد ثمر اردکان با سرمايه گذاری مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (علیه السلام) در شهرك صنعتی اردكان احداث گرديده است و اين كارخانه به عنوان بزرگترين توليد كننده روغن كنجد به روش كلدپرس در ايران و مطابق با آخرين استانداردهای روز دنيا تجهيز گرديده که قادر است روزانه ۵۰۰۰ ليتر روغن كنجد توليد كند و این واحد صنعتی ظرفيت توليد تا ۲۰ هزار ليتر روغن در روز را دارا می باشد .

ارسال نظرات