اداره کل امور مالياتي:

ديدار شهردار زنجان درطرح جامع مالیاتی

شهردار زنجان از طرح جامع مالياتي ساختمان اداره کل امور مالياتي دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۵۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در ديدار از طرح جامع مالياتي ساختمان اداره کل امور مالياتي، مديرکل امور مالياتي استان، معاون توسعه مدیریت و منابع با هماهنگی روابط عمومی اداره کل، ميزبان دکتر یگانه شهردار، معاون مالی شهرداری زنجان، بودند.

در این دیدار شهردار زنجان از زحمات تلاشگران عرصه مالیاتی تشکر کرد و گفت: عوارض حاصله از ارزش افزوده که به حساب شهرداریها و دهیاریها واریز می شود در راه ارائه خدمات شهری و آبادانی محیط هزینه می شود.

دکتر یگانه در ادامه افزود: از اطلاع رساني ها و اقدامات سازمان امور مالیاتی در رابطه با شفاف سازی مالیاتی و اجرای عدالت اجتماعی به نحو احسن، با اشاره به طرح جامع مالياتي، در خصوص متمرکز نمودن خدمات مالياتي و تسهيل امور مؤديان تقدير و از پيشنهاد مديرکل امور مالياتي استان، جهت بازديد از مراحل پياده سازي پروژه طرح جامع مالياتي دراداره کل استقبال نمود.

همچنین مديرکل امور مالياتي استان نیز با تشکر از همکاري شهرداری در اطلاع رساني هاي مقتضي در خصوص دریافت الکترونیکی اظهارنامه ها و ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی در دوره خرداد و تیر 94، ابراز اميد واري کرد و گفت: اين تعامل دو طرفه بيش از پيش پويايي خود را حفظ نمايد ودست در دست هم در راه ارتقای رفاه و آسایش شهروندان محترم تلاش نماییم.

در بازديد شريفي ، دکتر یگانه و هيأت همراه در محل اجراي پروژه حضور يافته و از پيشرفت کار ديدن نمودند.

مديرکل امور مالياتي استان و مهندس مجري طرح توضيحات جامعي از چگونگي اجرا يي سازي و مراحل تخريب و خاک برداري تا تجهيز نهايي ، ارايه کردند.

مديرکل امور مالياتي استان متذکر شد که در اين طرح تا حد امکان سعي در صرفه جويي و استفاده بهينه از امکانات موجود شده و درنظر است تا با بهره گيري از تجهيزات روز، محيطي مناسب جهت رفاه حال مؤديان و همکاران اداره کل، مهيا شود تا با ارائه خدمات مالياتي به صورت متمرکز، در وقت، صبر و حوصله وهزينه هاي مؤديان صرفه جويي و ازدحام، نبود فضا و مکان کافي، ترافيک و بسياري ازمسائل استرس زا، جلوگيري به عمل آيد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار