فرمانده گردان امام حسین(ع) بندرلنگه،گفت: هدف اصلی از برگزاری این دوره افزایش توانمندی دفاعی بسیجیان گردان امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۶۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان فرمانده گردان امام حسین(ع) در شهرستان بندرلنگه گفت: آموزش عمومی تکمیلی بسیج در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول توسط گردان امام حسین(علیه السلام) برگزارمی شود و مرحله دوم توسط آموزشگاه سپاه استان برگزار می گردد.

روح ا... خدا بخشی در ادامه یادآورشد: این دوره با هدف افزایش توانمندی دفاعی بسیجیان گردان امام حسین(ع) برای دفاع همه جانبه و آمادگی حضور در خدمت وظیفه عمومی طراحی شده است.

وی در ادامه یادآورشد: بسیجیانی که در این دوره تکمیلی حضور داشتند با فنون رزم انفرادی و بکارگیری آن در زمان انجام وظائف، آشنایی و مهارت در بکارگیری سلاح،کسب مهارت در حرکات انفرادی و گروهی در نظام جمع و به کار بستن آن در رژه حماسی و ...

وی در پایان گفت:بسیجیان این شهرستان در این اردوی دو روزه در مقابل دشمن فرضی توان دفاعی و رزمی خودشان به نمایش گذاشتند نیروهای گردان امام حسین(ع) همچنان آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند تا اینکه بتوانند خاری در چشم دشمنان باشند.

یادآور می شود: این اردو در اردوگاه قدس شهرستان بندرلنگه برگزارشد

ارسال نظرات