خبرهای داغ:
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهبنیان نظام سلطهبر پایه ظلم و ستم نهاده شده است، گفت: استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی کرده است اما به خودش ضرر وارد می‌کند و جز به تزلزل درآوردن ارکان قدرت پلید خود هیچ دستاوردی برایش ندارد.
کد خبر: ۸۵۷۹۳۹۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه یادواره شهدای مهدیشهر که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد حضرت زهرا (س) شهرک فاطمیه مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: بهترین انسان‌ها شاگردان کلاس خداوند هستند که انتخاب مسیر الهی داشتند و در مسیر خداوند قرار گرفتند و این‌ها، از ویژگی‌های بارز شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: اگر رهبر انقلاب اسلامینسبت به قدرت شیطانی آمریکا هشدار می‌دهند؛ دلیل بر این است که این سران جنایتکار تنها به فکر منافع حیوانی خود هستند و جز منفعت خود به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کسانی که از صراط مستقیم فاصله می‌گیرند، در واقع از حیوان پست‌تر هستند.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکهبنیان نظام سلطهبر پایه ظلم و ستم نهاده شده است، گفت: استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی کرده است اما به خودش ضرر وارد می‌کند و جز به تزلزل درآوردن ارکان قدرت پلید خود هیچ دستاوردی برایش ندارد.

وی به فاجعه منا اشاره کرد و گفت: رفتار آل‌سعود در جان‌باختن مسلماناندر منا به سببآن است که آن‌ها بنده شهوت و جدایاز صراط مستقیم الهی هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر جا آمریکا و حامیانش در دنیای اسلام نفوذ پیدا کردند، نتیجه‌ای جز جنگ و خونریزی نداشت و می‌توان به قضیه عربستان اشاره کرد که جنایات آل‌سعود در یمن جز فروپاشی دستگاه متزلزل آنها در کشور عربستان هیچ نفعی برایشان نداشته است.

ابوترابی‌فرد افزود: باید مراقب نفوذ دشمنان در کشور باشیم، چراکه اگر مراقب سلطه و نفوذ دشمنان در نظام اسلامی نباشیم، ملت ایران نیز دچار تزلزل می‌شوند.

وی اضافه کرد: قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی باعث شده که حاکمان جنایتکار جهان محو شوند؛ همان‌طور که مقام ارشد و اطلاعات آمریکا در کنگره می‌گوید «قدرت جمهوری اسلامی، قدرت نظامی آمریکا را در منطقه خاورمیانه مهر کرده است».

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدرت ایران از ثمره و برکت خون شهداست، گفت: آمریکا در سوریه، عراق، غزه و بحرین دیگر کارایی قدرت خود را از دست داده و رو به تزلزل است.

ابوترابی‌فرد، استقامت در راه خداوند و نتیجه ایستادگی در راه و ثابت‌قدم بودن در راهی که انتخاب کرده را از ویژگی شهداعنوان کرد و گفت: هیچ‌کس به هدفی دست پیدا نمی‌کند؛ مگر اینکه در راه و مسیرش که انتخاب کرده پابرجا و محکم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها