نخستین نشست هماهنگی همایش «احلی من العسل» روز شنبه 18مهر به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نخستین نشست هماهنگی همایش «احلی من العسل» روز شنبه 18 مهر به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان، با حضور نمایندگان نهادها و نمایندگانی از مدیریت آموزش و پرورش، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان بسیج دانش آموزی،به همراه رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان برگزار شد.

سیدمهدی سیادتی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه منا اظهار امیدواری کرد: امسال با تعامل و همکاری نهاد ها و دستگاههای همکار ، شاهد برگزاری برنامه ای شایسته و عظیم باشیم .

در ادامه این جلسه مقرر گردید تا این همایش در روز سه شنبه 28 مهر ماه 1394 و همزمان با ششمین روز از ماه محرم در شبستان کوثر امامزاده یحیی (ع) برگزار شده و در آن دانش آموزان مراکز آموزشی شهید بهشتی ، شاهد و نمونه رشد شرکت کنند.

همچنین مقرر شد به منظور حضور گرم و فعال دانش آموزان، آئین حرکت هیات عزادار و زنجیر زنی دانش آموزی همان روز از مسیر میدان امام تا امامزاده یحیی (ع) طی طریق کرده و در این بین از حضور نوحه خوانان و مداحان نوجوان استفاده شود.

همایش «احلی من العسل«به منظور تجلیل از شهدای نوجوان کربلا به ویژه حضرت قاسم بن حسن(ع) به عنوان یکی از یاران نوجوان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در روز عاشورا، طی سه سال گذشته در چند استان فعال کشور برگزار شد.

این همایش در سال جاری نیز همزمان با ششمین روز محرم الحرام (28 مهر ماه) در سطح تمامی شهرها و استانهای کشور برگزار و بصورت زنده و مستقیم از شبکه های ملی و استانی پخش می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها