همزمان با روز دانش آموز برگزار می شود؛

مسابقات آموزشگاهی فوتسال و فوتبال بین مدرسه ای شهرستان سمنان

مسابقات فوتبال و فوتسال دانش آموزی با مشارکت هیئت فوتبال همزمان با روز 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در سمنان برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۰۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در جلسه ای که با حضور مسئولان هیئت فوتبال شهرستان سمنان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد مقرر گردید تا مسابقات فوتبال و فوتسال دانش آموزی با مشارکت هیئت فوتبال همزمان با روز 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) در این شهرستان برگزار گردد .

علی صیاد طوری، رئیس هیئت فوتبال شهرستان سمنان در این جلسه گفت: این هیئت آمادگی دارد تا همانند سال گذشته با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان سمنان مسابقات فوتسال و فوتبال دانش آموزی در رده سنی نونهالان و نوجوانان را برگزار نماید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از مشارکت مطلوب هیئت فوتبال اظهار داشت: مدیریت آموزش و پرورش سمنان در نظر دارد تا بمنظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مراکز آموزشی و همچنین بمنظور شناخت استعدادهای برتر دانش آموزی این مسابقات را از ابتدای آبان ماه بصورت درون مدرسه ای و سپس در مرحله بین مدرسه ای برگزار نموده و در این راستا ضمن معرفی چهره های با استعداد این رشته ورزشی به هیئت فوتبال ، زمینه رشد و شکوفایی این عزیزان را فراهم نماید.

مهدی قاسمی میر، کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان نیز با تشکر از همکاری صادقانه و ارزشمند هیئت فوتبال با این مدیریت گفت: امسال برای نخستین بار در سطح کشور المپیاد بین مدرسه ای با حضور تمامی مدارس فعال در بیشتر رشته های ورزشی در شهرستان سمنان کلید خواهد خود و در این راستا دو برنامه ی بزرگ افتتاحیه و اختتامیه با حضور چهره های ملی و صاحب نام کشور تدارک دیده شده است.

وی با بیان عملکرد این کارشناسی در سال تحصیلی گذشته عنوان کرد: جهش نسبتا مطلوب این شهرستان در فعالیت های ورزشی دانش آموزان نشانه ی عزم جزم این اداره در جهت بسط و گسترش ورزش دانش آموزی دارد و تمام تلاش امکانات معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان سمنان در این راستا بسیج گردیده است.

وی از معلمان و دبیران ورزش مدارس درخواست کرد تا ضمن حضور فعال در این دوره از مسابقات ، نسبت به استعداد یابی و معرفی این عزیزان به هیئت های ورزشی اهتمام ورزند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار