با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی برگزار می شود:
همایش طلایه داران بصیرت عاشورایی همزمان با کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۴۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در آستانه ماه محرم و به مناسبت کنگره سرداران و 2436شهید استان، همایش طلایه داران بصیرت عاشورایی ویژه نخبگان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج در شهرکرد برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار فریدون طاهری، افزود: هدف از برگزاری این همایش، بصیرت افزایی، تبیین مسایل سیاسی روز داخلی و منطقه ای و بین المللی به منظور مقابله با جنگ نرم و جلوگیری از نفوذ سیاسی فرهنگی دشمن است.

وی، ادامه داد: این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز سه شنبه 21مهرماه رأس ساعت 14 در تالار مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه به برنامه های این معاونت به مناسبت گرامیداشت کنگره شهدای استان نیز اشاره کرد و گفت: برپایی غرفه بصیرت در نمایشگاه اسوه های ماندگار(مصلای امام خمینی شهرکرد) از دیگر برنامه های معاونت سیاسی است .

وی، افزود: در این غرفه مسابقه سیاسی برگزار و نشریات و محصولات دیجیتال و مکتوب توزیع می شود و مشاوره و پرسش و پاسخ به شبهات سیاسی در موضوعات مختلف با حضور کارشناسان انجام می گردد.

ارسال نظرات