خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان:

مرگ غیر از شهادت برای سردار همدانی کوچک بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان گفت: مرگ غیر از شهادت برای سردار کوچک بود و این سردار برومند از کسانی بود که زحمات زیادی در دفاع مقدس کشیدند.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۴۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام حاجی‎نجفی در مراسم رونمایی از پرچم عزاداری ابی عبدالله الحسین هیئت رزمندگان و مراسم پیشواز گرامیداشت ماه محرم که در سپاه ناحیه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری مدافع حرم کسانی هستند که از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند مثل کسانی هستند که در از قبیله امام حسین(ع) دفاع کردند و جلوی حرم ابی عبد الله به شهادت رسیده‎اند.

وی تصریح کرد: گروه تکفیری داعش اعلام کرده بود که به دنبال تخریب حرم اهلبیت (ع) است و شهدای مدافع حرم با شهادت خود نشان دادند که دشمنان هرجا دست از پا خطا کنند آماده هستند که جانفشانی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان ابراز داشت: ما آماده دفاع تمام عیار و دفاع از اهل بیت(ع) هستیم و از جان خود می‎گذریم ولی نمی‎گذاریم حرم اهل بیت(ع) آسیب ببینند و همه هم و غم داعش را به ناامیدی و یاس تبدیل خواهیم کرد.

حاجی‎نجفی به شهادت سردار همدانی اشاره کرد و گفت: مرگ غیر از شهادت برای سردار کوچک بود و این سردار برومند از کسانی بود که زحمات زیادی در دفاع مقدس کشیدند.

وی بیان داشت: سردار همدانی از کسانی بود که در برابر فتنه‎گران در سال 1388 ایستادگی کرد و خود را خادم انقلاب اسلامی می‎دانست و آروزی این فرمانده دفاع مقدس بود که به شهادت برسد.

این مقام مسئول افزود: خون سردار همدانی تاثیر زیادی در مقاومت و ایستادگی در برابر گروه‎های تکفیری خواهد داشت و قطعا برای پاسداشت خون این عزیز از پای نخواهیم نشست و از دشمنان انتقام این سردار را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار