سردار حسین همدانی آسمانی شد و با آسمانی شدنش ثابت کرد هنوز راه شهادت باز است و هنوز می شود آسمانی شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۴۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰

المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوالله عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نُحِبُّهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَمَا بَدَلُو تَبدیلا «آیه 23سوره احزاب»

از مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا برآن پیمان بستند [ و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفاکردند. برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند و به شرف شهادت نایل شدند وبرخی از آنان شهادت را انتظار می برندو هیچ تغییر و تبدیلی در پیمانشان نداده اند.

چه زیبا سرود شهادت را سرودی سردار!

چه نیکو بر عهد خود عمل کردی سردار!

چه عالی به مولایت علی علیه السلام تاسی نمودی با شهادتت به دست اشقیا!

و چه سعادتی از این بالاتر که در دامان اهل بیت علیهم السلام سَرِ شهادت بر زمین نهادی

چه جان سپردنی بهتر از شهادت ! چه سعادتی بالاتر از آن که در راه دفاع از حرم و حریم ولایت جان دادن

سردار عزیز، چه زیبا عزایت گِره خورد به عزای سَروَرُ و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام در حالیکه تو مهاجر الی ا... بودی در سرزمین شام که با مجاهدت در راه حق نیکو امضا کردی ، صفا بخشیدی، به یَا لَیتَنا کُنَّا مَعَک را.

سردار، شهادتت مبارک

آری

سردار حسین همدانی آسمانی شد و با آسمانی شدنش ثابت کرد هنوز راه شهادت باز است و هنوز می شود آسمانی شد.

سردار بزرگ اسلام همدانی با شهادتش ثابت کرد هنوز مالک اشتر های علی علیه السلام هستند و هنوز سلمان فارسی ها در دیار امیر المومنین علیه السلام آماده اند پای در رکاب مولا باشند و تا پای جان بایستند و دشمن را بر خاک ضلالت بیافکنند.

سردار همدانی رفت تا ضمانت کند، حلقه وصل به لقاء ا... هنوز ادامه دارد و همّت ها و باکریها و دستجردی ها و برزگر ها خونشان خشک نشده و حاصل خونشان مجاهدانی هستند که در انجام وظیفه خود لحظه ای درنگ نمی کنند.

سردار حسین همدانی، سردار سالار شهیدان ، سردار زینب کبری(س) ، سردار عشق و عمل ، سردار هجرت و درد و رنج بود.

سردار، ای اسوه صلابت و پایمردی، شهادتت را سرمشق خود می سازیم و تا آزادی اسرای شام از دست دژخیمان استکبار از پای نمی نشینیم.

رزمندگان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل عروج عارفانه و عاشقانه سردار بصیر دنیای اسلام سردار حسین همدانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل ا... فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری مدظله العالی ، خانواده بزرگوار ایشان و همه مردم مسلمان ایران و جهان به خصوص سربازان حضرت ولی عصر عجل ا... فرجه الشریف تبریک و تهنیت گفته و با خدای خویش عهد می بندند که تا جان در بدن دارند تحت زعامت و رهبری امام خامنه ای مد ظله العالی آماده اند در هر زمان و مکانی که ایشان فرمان دهند آسمان آبی را برای دشمنان اسلام تیره و تار نمایند باشد که در این راه به خیل عظیم شهدا بپیوندند.انشاءا...

روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل


ارسال نظرات