خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: : سازمان بسیج هنرمندان بدنبال شناسایی، جذب و توانمند سازی جوانان مومن وانقلابی است.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۵۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸
نخستین جلسه انجمن داستان سازمان بسیج هنرمندان فارس با حضور اعضای این انجمن، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس و مدیر امور انجمن های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار گردید.

در این جلسه نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه این سازمان بدنبال توانمند سازی جوانان مومن وانقلابی است بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان بدنبال شناسایی، جذب و توانمند سازی جوانان مومن وانقلابی است و با مشورت گیری بدنبال هدف گذاری و گسترش کار می باشد.

زارع افزود: سازمان بسیج هنرمندان فارس متولی کار فرهنگی و هنری نیست بلکه این سازمان موظف است در عرصه هنر در جایی که خلاء وجود دارد و یا حرکت انقلابی نیاز است ورود یابد.

وی با اشاره به اهداف سازمان بسیج هنرمندان از تشکیل انجمن های ادبی هنری بیان داشت: یکی از اهداف این سازمان از برگزاری این نشست ها وجلسات فعال سازی وتقویت انجمن داستان سازمان بسیج هنرمندان می باشد.

زارع کانون های بسیج هنرمندان در استان را یکی از ظرفیت های سازمان بسیج هنرمندان فارس دانست و عنوان داشت: بسیج هنرمندان فارس با داشتن کانون های بسیج هنرمندان در شهرستان ها و همچنین در شهر شیراز ظرفیت های بسیاری را داراست که می بایست برنامه ریزی ویژه ای برای آنها صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس ضمن بیان فعالیت گروه های ادبی هنری در کانون ها ابراز داشت: در کانون های بسیج هنرمندان گروه های ادبی هنری حضور دارند که تحت اشرافیت انجمن ها و به مدیریت مسئول انجمن در سازمان به فعالیت می پردازند و اعضای انجمن به عنوان بازوهای فکری و مشورتی در انجمن عمل می کنند.

زارع در ادامه اضافه داشت: از این انجمن با توجه به چرخه ی تولید هنری اعم از آموزش، تولید و عرضه برنامه ریزی در این زمینه را انتظار داریم.

در ادامه اعضای انجمن داستان بسیج هنرمندان فارس به بیان دیدگاه ها ونظرات خود پرداختند.


نخستین جلسه انجمن داستانی بسیج هنرمندان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها