خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان بسیجی باید از نظر علمی خود را طوری تقویت کنند که به‌عنوان یک الگو مطرح باشند.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۶۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

اسماعیل قزل سفلی در نشست تشکیلاتی مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس اظهار داشت: برای مقابله با حربه های دشمن باید به مولفه هایی مانند خودسازی به لحاظ اخلاقی، معنوی و تربیتی، کارتشکیلاتی، تقویت بنیه علمی، نگاه دلسوزانه به مسائل دانشگاه، نگاه تکلیفی و جهادی در کارها، جذب حداکثری و احترام به سلایق مختلف توجه داشته باشیم.

وی، داشتن نگاه تربیتی به برنامه ها را از نیازهای عمده بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: باید به انجام کارها به صورت تشکیلاتی توجه ویژه داشت چراکه این کار انسجام و اتحاد را به دنبال دارد.

قزل سفلی با تاکید بر تقویت بنیه علمی دانشجویان بسیجی و داشتن علم و آگاهی بیان داشت: دانشجویان بسیجی باید از نظر علمی خود را طوری تقویت کنند که به عنوان یک الگو مطرح باشند.

وی در ادامه بر داشتن نگاه دلسوزانه به مسائل دانشگاه و نگاه تکلیفی و جهادی در کارها تاکید و تصریح کرد: دانشگاه را جزیی از مجموعه خود و مشکلات آن را مشکلات خودمان بدانیم و به مسئولان دانشگاهی در راستای رشد و توسعه دانشگاه کمک کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشجویان بسیجی پناهگاه سایر دانشجویان در دانشگاه باشند، به فعالیت های جهادی دانشجویان در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: حضور دانشجویان در روستاهای محروم با هدف خدمترسانی به اهالی این مناطق علاوه بر محرومیت زدایی موجب امیدواری مردم روستا به نظام شده و نگاهشان به نظام و انقلاب محکم و منسجکم می شود.

قزل سفلی اضافه کرد: بسیج مجموعه ای منسجم و تشکیلاتی، دارای عناصری مومن، پاک، انقلابی و مجاهد در رساتای اهداف انقلاب اسلامی است.

در نشست تشکیلاتی یک روزه، کارگروه های تخصصی فرهنگی و اردویی، بررسی و تحلیل، علمی و پژوهشی، تشکیلات و امور دانشگاه ها، آموزش و صالحین دانشجویی، نیروی انسانی، جهادی و فضای مجازی با حضور مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی استان فارس تشکیل شد و اعضا به بیان نظرات تخصصی متناسب به موضوع کارگروه ها پرداختند.

در این نشست مدیران تخصصی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در قالب کارگروه ها به تشریح برنامه ها و نحوه کارتشکیلاتی مجموعه مدیریتی خود پرداختند.

مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان نیز نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در این نشست ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها