برای اولین بار در استان اردبیل برای مسیر کریق به آرموداق از آسفالت پلیمری استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۶۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حقیقت پور، به همراه فرماندار و تنی چند از مسئولان اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل از پروژه راه ارتباطی کریق به آرموداق بازدید کردند.

در این بازدید اکبر صمدی فرماندارشهرستان نیر از آماده به آسفالت بودن پنج کیلومتر از مسیر کریق به آرموداق خبر داد و گفت: سال گذشته برای اجرای این پروژه هفت میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود و امسال نیر پنج میلیارد ریال در این زمینه تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: طول این جاده 20کیلومتر می باشد و برای اولین بار در استان اردبیل آسفالت این مسیر از آسفالت پلیمری استفاده خواهد شد. و با بهره برداری از این مسیر فاصله نیر تا تهران 120کیلومتر کاهش خواهد یافت.

لازم به ذکر است جاده نیر به روستای کریق حدود 12 کیلومتر فاصله دارد و جاده فرعی درجه 2 (آسفالته) محسوب می شود. از کریق بزرگ تا آرموداق میانه نیز 20 کیلومتر، 8 کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستات نیر و 12 کیلومتر در حوه استحفاظی شهرستان میانه قرار دارد از آرموداق به خود میانه نیز جاده آسفالته است بنابراین اگر این 20 کیلومتر راه روستایی آسفالت گردد، جاده فرعی ارتباطی نیر به میانه به طور کامل آسفالته خواهد شد.

ارسال نظرات