گردهمایی تعاملی بسیج دانشجویی با حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۸۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای اجرای برنامه های نظام صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه های و موسسات آموزش عالی شاهرود جلسه تعاملی بین نظام صالحین بسیج دانشجویی و حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود برگزار شد.

در این دیدار در خصوص برنامه های نظام صالحین و همکاری حوزه علوم اسلامی در این راستا با بسیج داشجویی دانشگاه های شاهرود بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام میرباقری رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاه شاهرود در این دیدار با استقبال از تعامل و همکاری با بسیج دانشجویی در ترویج و نشر معرفت و بصیرت دینی در بین دانشجویان اظهار کرد: وظیفه ما در عصر حاضر توجه به نیاز جامعه جوان و نوجوان کشور و ساختن آنها برای حفظ انقلاب اسلامی و رشد و تعالی آن در منطقه و جهان است.

وی با استقبال از تعامل و همکاری در زمینه های مختلف تربیت آموزش و شناسایی مربی و سرگروه صالحین بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع صالحین ما برای همکاری در زمینه های مختلف اعلام آمادگی کرده و در برگزاری برنامه ها مختلف آماده همکاری و تعامل هستیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به حضور حجت الاسلام میرباقری در کسوت مربی نظام صالحین در بسیج مساجد و محلات و تجربه های ارزنده وی در این زمینه اظهار کرد: ما این جلسه را برای تعامل و استفاده از شما و مجموعه حوزه علوم اسلامی در کیفی سازی حلقه های صالحین برگزار نموده ایم و امیدواریم که با کمک و یاری شما حلقه های صالحین در دانشگاه ها پرمحتوا باشد.

علی اکبر نوری افزود: ما از شما انتظازر داریم از دانش آموختگان حوزه سرگروه و مربی به بسیج دانشجویی معرفی نمایید.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی آموزش سرگروه ها و مربیان صالحین در بسیج دانشجویی گفت: ما از پتانسیل حوزه علوم اسلامی و اساتید و دانش آموختگان آن برای برگزاری دوره های منسجم و هدفدار و پرمحتوا و غنی برای سرگروه ها و مربیان صالحین نیاز داریم و همکاری شما را خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها