خبرهای داغ:
در راستای فعالیت های عمرانی جهادی انجام شد؛

اعزام گروه جهادی شهید حبیب الله فردوسی شاهرود به منطقه محروم دشت شاد

گروه جهادی شهید فردوسی دانشکده علوم قرآنی شاهرود به اردوی جهادی در روستای دشت شاد بخش کالپوش میامی اعزام شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۸۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در حاشیه اعزام این گروه جهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد:20 نفر از دانشجویان بسیجی پسر در قالب اردوهای جهادی سه روزه از دانشکده علوم قرآنی شاهرود به روستای دشت شاد منطقه کالپوش شهرستان میامی اعزام شدند.

محمد جلیلی افزود: این گروه جهادی در راستای اتمام طرح های عمرانی باقی مانده از تابستان گروه های جهادی به این روستا اعزام شده و در این سه روز به فعالیت های عمرانی در روستا خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و استقبال گروه های جهادی دانشگاه های شهرستان شاهرود اردوهای جهادی در قالب برنامه های یک روزه و سه روزه تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

جلیلی تصریح کرد: اینگونه برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در استمرار برنامه های بلندمدت و اثرگذار در روستاهای تاثیر بسزایی دارد و می توانند دانشجویان از هم اکنون برای تابستان سال آینده و اردوهای 10 و 15 روزه برنامه ریزی فعالیت های بلندمدت خود را داشته باشند.

وی با اشاره به قرارگاه اردوهای جهادی در منطقه کالپوش گفت: بسیج دانشجویی با برنامه ای بلندمدت و 5 ساله در تلاش است بتواند در این مدت فعالیت های مختلف عمرانی و فرهنگی اجتماعی را در این روستاها اجرا نماید و یک کار اثرگذار و بلندمدت برای روستائیان به سرانجام برسانند و از این رو قرارگاه جهادی به همت بسیج دانشجویی در این منطقه دایر شده و کارها را در طول این 5 سال پیگیری و اجرا می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها